K0G3L Member 13 juli 2009 #61 YouHao zei: ik heb ook een ps3, maar de graphics zijn zeer slecht, weet iemand wat de goeie instellingen zijn van de ps3? Klik om te vergroten... Try een HDMI kabel zou ik zeggen... zoek ff het verschil op internet op van scart -> HDMI
YouHao zei: ik heb ook een ps3, maar de graphics zijn zeer slecht, weet iemand wat de goeie instellingen zijn van de ps3? Klik om te vergroten... Try een HDMI kabel zou ik zeggen... zoek ff het verschil op internet op van scart -> HDMI
Fuwa Fuwa New member 13 juli 2009 #62 K0G3L zei: Try een HDMI kabel zou ik zeggen... zoek ff het verschil op internet op van scart -> HDMI Klik om te vergroten... probleem is al solved we moest in de tv zelf in de hdmi inpluggen.
K0G3L zei: Try een HDMI kabel zou ik zeggen... zoek ff het verschil op internet op van scart -> HDMI Klik om te vergroten... probleem is al solved we moest in de tv zelf in de hdmi inpluggen.
K0G3L Member 13 juli 2009 #63 YouHao zei: probleem is al solved we moest in de tv zelf in de hdmi inpluggen. Klik om te vergroten... Nooit gehoord dat je eerst via scart erin moet doen, dan ook de HDMI kabel erin doen. En dan de beeldinstellingen naar HDMI zetten ?
YouHao zei: probleem is al solved we moest in de tv zelf in de hdmi inpluggen. Klik om te vergroten... Nooit gehoord dat je eerst via scart erin moet doen, dan ook de HDMI kabel erin doen. En dan de beeldinstellingen naar HDMI zetten ?
Fuwa Fuwa New member 13 juli 2009 #64 K0G3L zei: Nooit gehoord dat je eerst via scart erin moet doen, dan ook de HDMI kabel erin doen. En dan de beeldinstellingen naar HDMI zetten ? Klik om te vergroten... de kabel van de ps3 in de hd connector van de tv inpluggen, en dan idd beeldscherminstellingen naar HDMI zetten.
K0G3L zei: Nooit gehoord dat je eerst via scart erin moet doen, dan ook de HDMI kabel erin doen. En dan de beeldinstellingen naar HDMI zetten ? Klik om te vergroten... de kabel van de ps3 in de hd connector van de tv inpluggen, en dan idd beeldscherminstellingen naar HDMI zetten.
Fuwa Fuwa New member 13 juli 2009 #66 Traxtorm zei: Hmm.. gebruik op dit moment een scart omdat ik niet anders kan..(op een monitor die 20 jaar oud is ofzo ) maar ziet er goed uit nog zo'n schermpje! Anders altijd een HDMI Wat zijn je instellingen dan van het beeld? Klik om te vergroten... 1080 dpi 6:3
Traxtorm zei: Hmm.. gebruik op dit moment een scart omdat ik niet anders kan..(op een monitor die 20 jaar oud is ofzo ) maar ziet er goed uit nog zo'n schermpje! Anders altijd een HDMI Wat zijn je instellingen dan van het beeld? Klik om te vergroten... 1080 dpi 6:3