• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Plaatsen van voeding

Kogel

Member
Hallo Highflowers!


Ik heb een Antec Nine Hundred V2 case. Momenteel heb ik een Tagan 700watt voeding.

Maar sinds van de week heb ik een nieuwe videokaart een MSI N560GTX-TI Twin Frozer II. Eenmaal aangesloten bleek als ik games wou spelen dat de videokaart natuurlijk meer power trekt vergeleken met mijn oude videokaart. Dus de voeding ging ineens een soort van ratelen. Was al een oude voeding die ik 2dehands heb gekocht dus tjaa..

Dus nu ben ik op zoek naar een voeding kwam uit op deze Corsair CMPSU-850HX.

Alleen mijn voeding is momenteel met de fan naar boven geïnstalleerd in de case. De voeding blaast dus naar de videokaart toe. Dit hoort naar mijn weten niet zo maarja.

Nu ga ik een nieuwe voeding aanschaffen en wil ik deze graag goed plaatsen dus moet deze met de fan naar boven of naar onder geplaatst worden.

Naar mijn weten als de fan naar beneden wordt geplaatst kan hij toch geen lucht aantrekken??

Alvast bedankt voor de reactie!

Greetz
 
Ja en nee. Sommige behuizingen hebben een opening onder de voeding zitten (ik weet dat mij LianLi dat heeft in ieder geval), dan is het aan te raden om de voeding met de fan naar onderen te monteren. Zit die opening er niet, dan de fan naar boven gericht monteren.

Er even vanuit gaande dat de voeding in jouw behuizing onderin gemonteerd zit. Edit: Wat dus ook zo is in een A900-V2.
 
klopt de voeding moet onder gemonteerd worden in mijn case. Alleen er zit geen luikje onderin de case ofzo.

Dus dan moet de voeding maar met de fan naar boven gemonteerd worden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D koeling pasta verwijderen van de cpu en gpu en atic cooling plaatsen op cpu en gpu Overige Koeling 1
A Temp Sensors plaatsen van Scythe Kaze Master PRO Handleidingen en Installatie Tips 19
P hulp nodig met plaatsen reservoir Waterkoeling 10
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
P Plaatsen chiller Advies Waterkoeling Setup 1
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
C Hardeschijf op grond plaatsen met een bracket? Hardware & Software 11
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
Q Waar radiator plaatsen? Waterkoeling 5
Freddy [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?) HighFlow Forum 9
C [Advies Nodig] Draining unit & plaatsen 2de RAD Waterkoeling 2
vincent case openen en moederbord plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 1
P Na plaatsen extra Sata schijf start pc niet op Problemen & Oplossingen 6
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
K Vandal switch op een lamptron cffl inverter plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 23
K Laing D5-MCP655 plaatsen, mag het op zijn kant? Waterkoeling 13
Xtrafresh X-life dit weekend (2/7) in Nijmegen. 144/178 plaatsen bezet! Lan Party 3
D Hoe voeding het beste plaatsen Cases en Modding 19
Blackruby Temperatuur sensor plaatsen/vastmaken. Handleidingen en Installatie Tips 6
B Waar pomp plaatsen in Silverstone Raven 2 RV02 Waterkoeling 20
N fancontroller tussen cpu koeler en case fans plaatsen raadzaam ? Overige Koeling 13
E Hold Down plate vervangen of erbij plaatsen? Waterkoeling 11
Slader plexi glas plaatsen Cases en Modding 17
K ineens heter na plaatsen extra fans Overige Koeling 10
J watercooling plaatsen op een asus p5e Waterkoeling 4
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan