• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Plaatsen chiller

Ptrb

New member
Hoi allemaal,

Zoals in mijn vorige topic al aangegeven, vind ik dat met 35 graden mijn pc aardig warm loopt.
Nu wil ik de "tuning" niet veranderen dus besloten dat we de pc maar iets meer moesten gaan koelen!
Nu heb ik toevallig nog een chiller tot mijn beschikking, hiermee wil ik de vloeistof wat verder koelen.
En na een avondje shoppen bij HF( op de website ;) ) heb ik genoeg nieuwe spullen gekocht om hem te gaan aansluiten! Echter ben ik bang dat ik last van condens ga krijgen rond mijn koelblokken, en dus op gevoelige plekken (rond het moederbord).

Nu las ik in een ander topic dat ik veilig 10~13 graden lager kon gaan, echter zou ik dan misschien onder de kamer temperatuur komen, is dat erg?
Ook lees ik iets over de luchtvochtigheid in mijn kamer, moet ik dat meten voor een veilig resultaat?

Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Peter vd Berg
 
Kamer temperatuur is niet echt het probleem, eerder het dauwpunt. Wanneer je het dauwpunt weet en daarboven de cooler laat sturen, dan is er geen kans op condens en hoef je niets te isoleren.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P hulp nodig met plaatsen reservoir Waterkoeling 10
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
D koeling pasta verwijderen van de cpu en gpu en atic cooling plaatsen op cpu en gpu Overige Koeling 1
C Hardeschijf op grond plaatsen met een bracket? Hardware & Software 11
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
Q Waar radiator plaatsen? Waterkoeling 5
Freddy [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?) HighFlow Forum 9
C [Advies Nodig] Draining unit & plaatsen 2de RAD Waterkoeling 2
vincent case openen en moederbord plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 1
P Na plaatsen extra Sata schijf start pc niet op Problemen & Oplossingen 6
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
K Plaatsen van voeding Hardware & Software 5
K Vandal switch op een lamptron cffl inverter plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 23
A Temp Sensors plaatsen van Scythe Kaze Master PRO Handleidingen en Installatie Tips 19
K Laing D5-MCP655 plaatsen, mag het op zijn kant? Waterkoeling 13
Xtrafresh X-life dit weekend (2/7) in Nijmegen. 144/178 plaatsen bezet! Lan Party 3
D Hoe voeding het beste plaatsen Cases en Modding 19
Blackruby Temperatuur sensor plaatsen/vastmaken. Handleidingen en Installatie Tips 6
B Waar pomp plaatsen in Silverstone Raven 2 RV02 Waterkoeling 20
N fancontroller tussen cpu koeler en case fans plaatsen raadzaam ? Overige Koeling 13
E Hold Down plate vervangen of erbij plaatsen? Waterkoeling 11
Slader plexi glas plaatsen Cases en Modding 17
K ineens heter na plaatsen extra fans Overige Koeling 10
J watercooling plaatsen op een asus p5e Waterkoeling 4
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
L Hailea Chiller HC-250A - 265 Watt geschikt voor TITAN X en i7 4790k ? Hardware & Software 2
sireentje "chiller" loop Waterkoeling 4
S Waterkoeling bouwplan met Chiller, advies a.u.b. Advies Waterkoeling Setup 4
J Water Chiller (Advies) Advies Waterkoeling Setup 4
S custom tek chiller Gallery & Build Logs 37
K Chiller koeling en overklok ( overclock ) Overige Koeling 5
Vissa [VERKOCHT] Hailea 500A Chiller, Go Chill! Verkocht 3
K Hailea Chiller HC-300A - 395 Watt vraagje Waterkoeling 12
C Hailea Chiller HC-300A Overige Koeling 7
XenoMorpH Condens!! (Chiller help!!) Overige Koeling 7
N Kant en klare water chiller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan