• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

piepende schermen ?

DBM

Member
Een tijd terug een nieuw lg scherm gekocht .
deze 24" W2453V-PF Product Details bij Mycom
Daar had ik heelde tijd last van piepen vooral als het scherm uitstond (wel met stekker er in of in standby.
Scherm terug gestuurd. het was toen een aanbieding bij de wehkamp.


Me huidige scherm.
22" P2250 Product Details bij Mycom
daar hoor ik als ik savonds alleen achter de pc zit ook piep geluiden uit de achterkant komen.
met aan zetten of schakelen naar bv de xbox nog wat erger.

Ben ik nouw een zeikert of is dit gewoon normaal bij de dingen van tegenwoordig (kut kwaliteid van tegenwoordig)
 
Een tijd terug een nieuw lg scherm gekocht .
deze 24" W2453V-PF Product Details bij Mycom
Daar had ik heelde tijd last van piepen vooral als het scherm uitstond (wel met stekker er in of in standby.
Scherm terug gestuurd. het was toen een aanbieding bij de wehkamp.


Me huidige scherm.
22" P2250 Product Details bij Mycom
daar hoor ik als ik savonds alleen achter de pc zit ook piep geluiden uit de achterkant komen.
met aan zetten of schakelen naar bv de xbox nog wat erger.

Ben ik nouw een zeikert of is dit gewoon normaal bij de dingen van tegenwoordig (kut kwaliteid van tegenwoordig)

Hoeveel andere apparaten heb je op DAT stopcontact staan?
 
Daar heb ik naar gekeken.
Er staan wel aardig was apperaten op maar was niet het probleem jammer genoeg:(

Ik weet ook niet meer of het aan mij licht (dat ik nu elk geluidje hoord omdat ik me er aan erger ) of dat het echt niet normaal is.

Maar het lijkt me als het aan teveel apperaten zou liggen dat het ook gelijk in standby weg zou moeten zijn.
 
Daar heb ik naar gekeken.
Er staan wel aardig was apperaten op maar was niet het probleem jammer genoeg:(

Ik weet ook niet meer of het aan mij licht (dat ik nu elk geluidje hoord omdat ik me er aan erger ) of dat het echt niet normaal is.

Maar het lijkt me als het aan teveel apperaten zou liggen dat het ook gelijk in standby weg zou moeten zijn.

Ja, maar heb je hem al op een ander stopcontact uitgeprobeert?
 
Helaas een geaard stopcontact veranderd het ook niet

Even gegoogled nog.
Het is zo te zien niet iets nieuws dat schermen piepen / zoemen
Het schijnt tegen wordig vaak te gebeuren.
Nieuwmand hier er varing mee ?

Met een beetje pecht zit ik dalijk dus weer rond de 3 weken zonder scherm en dan is het weer de vraag of ik een goed terug krijg. :(
 
Helaas een geaard stopcontact veranderd het ook niet

Even gegoogled nog.
Het is zo te zien niet iets nieuws dat schermen piepen / zoemen
Het schijnt tegen wordig vaak te gebeuren.
Nieuwmand hier er varing mee ?

Met een beetje pecht zit ik dalijk dus weer rond de 3 weken zonder scherm en dan is het weer de vraag of ik een goed terug krijg. :(

Ja dat is helemaal niet leuk. Zijn het niet je speakers die zoemmen?

Welke speakers heb je?
 
Wij hebben hetzelfde probleem bij onze 'oude' computer. Maar mn zus luistert constant muziek, dus ze heeft er geen last van. Maar het zoemt/piept/'kraakt' constant. Ook nog geen oplossing gevonden!
 
Wij hebben hetzelfde probleem bij onze 'oude' computer. Maar mn zus luistert constant muziek, dus ze heeft er geen last van. Maar het zoemt/piept/'kraakt' constant. Ook nog geen oplossing gevonden!

kan gewoon "coil squeel" zijn ;)
ja kan effe kijken of de condensatoren van het mobo enz niet bol staan....
 
tja als beide samsung schermen die ik heb het zelde doen.
Dan is de kans groot dat als ik een scherm op stuur voor garantie
Dat of ik me eigen scherm zo weer terug krijg omdat ze het normaal vinden
of dat ik een gerepareerd scherm van een ander terug krijg en het zelfde blijkt te doen
 
Probeer je helderheid eens wat te verminderen. Ik had een HP 2465 waar de voeding begon te brommen bij een bepaalde combi van helderheid en contrast. Raar maar waar. Als ik de helderheid terug schroefde naar 60% was de zoem weg. Het beeld werd toen geel, dus het was voor mij geen optie. Maar wellicht helpt het jou?!
 
Hoi

bedankt voor je reactie
dat had ik idd via google ook gevonden
maar mocht niet helpen
vandaag even mycom gebeld en ze vroegen of ik morgen even langs wilde komen

alleen ik kan er met me kop niet bij dat beide schermen het zelfde doen
ze zijn nog geen 2 maanden oud
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan