Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dat verklaar veel. :112:Hier nog wat foto's die ik vond.Deze pc deed me nog het meeste denken aan een prototype op een cartuningbeursDit is wat er over bleef van de winnende koffercasemod van vorig jaar. De hardware was dit jaar verwerkt in de prijs die hij op TP8 met de casemodcompo won.Daan geconcentreerd bezig om iedereen te spammen die op hem kon gaan stemmenDit was dus iemand die niet wist wat die moest kiezen uit het kussenmenu in het hotel en dus maar voor zijn eigen vertrouwde toetsenbord koos.En ik zit eraan te denken om volgend jaar een dubbele plek te nemen of een kleinere pc, want ik kwam wel wat ruimte tekort om te muizen.
Dat verklaar veel. :112:
Hier nog wat foto's die ik vond.
Deze pc deed me nog het meeste denken aan een prototype op een cartuningbeurs
Dit is wat er over bleef van de winnende koffercasemod van vorig jaar. De hardware was dit jaar verwerkt in de prijs die hij op TP8 met de casemodcompo won.
Daan geconcentreerd bezig om iedereen te spammen die op hem kon gaan stemmen
Dit was dus iemand die niet wist wat die moest kiezen uit het kussenmenu in het hotel en dus maar voor zijn eigen vertrouwde toetsenbord koos.
En ik zit eraan te denken om volgend jaar een dubbele plek te nemen of een kleinere pc, want ik kwam wel wat ruimte tekort om te muizen.