Nice! Keep em coming :D
Forseti Lucht exploitant 31 maart 2013 #23 Het is ondertussen nacht, maar er zijn nog wat mensen 'actief' Plasma Reinoud De Livestream en zijn prachtige tripod
Het is ondertussen nacht, maar er zijn nog wat mensen 'actief' Plasma Reinoud De Livestream en zijn prachtige tripod
coolfris Moderator Forumleiding 31 maart 2013 #24 Het was weer top om even langs te komen@P11! :023: Hier nog een paar plaatjes: Om te beginnen met het belangrijkste apparaat in de hal: En de rest: :039:
Het was weer top om even langs te komen@P11! :023: Hier nog een paar plaatjes: Om te beginnen met het belangrijkste apparaat in de hal: En de rest: :039:
MrGiorgio De Planner 31 maart 2013 #26 Is er dit jaar meer ruimte lijkt het wel om foto's te maken? Of is er meer licht?
chicken New member 31 maart 2013 #27 Jammer dat Eindhoven zo ver weg is voor mij, anders was ik wel even hallo komen zeggen. Volgend jaar aanwezig!
Jammer dat Eindhoven zo ver weg is voor mij, anders was ik wel even hallo komen zeggen. Volgend jaar aanwezig!
Fumfum New member 31 maart 2013 #30 Hooi, DrGio is K.O. dus ik zal even wat foto's uploaden. Ik heb ze zelf geselecteerd, anders moet hij ze zelf maar aanpassen. Van DrGio moet ik volgend jaar ook komen, maar dat weet ik nog niet xD
Hooi, DrGio is K.O. dus ik zal even wat foto's uploaden. Ik heb ze zelf geselecteerd, anders moet hij ze zelf maar aanpassen. Van DrGio moet ik volgend jaar ook komen, maar dat weet ik nog niet xD
W Wilco de Jong Member 31 maart 2013 #31 Was erg leuk volgend jaar weer maar dan met een iets minder zware kast :gek