• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pics and clips TP13

Voorpret met de stream waar de opbouw gevolgd kon worden:




Een actiefoto van het experiment " Kan ik er met de trein ook komen?"



De bovenste doos was in het busje naar het station op de proef gesteld. Volgende keer taxi ipv verhuisbusje. Op de terugweg paste de boel prima in een stationwagen.
Maar het xperiment is geslaagd! De komende jaren ben ik er bij. :D



Rode lichtjes op het mobo afgeplakt. De casebadge is geknutseld uit de HF kaart die overal op de tafels te vinden was. :)



Later kwam ik erachter dat die lampjes alleen brandden als je in de bios zit. Er waren later nog meer van die momenten welke veraadde dat ik pas onder een S775 steen gekropen was.

Dat was het enige plaatje dat ik op vrijdag gemaakt had. :schaam





Op zaterdag iets meer pics geschoten tijdens het jureerrondje voor de casemodcompo.




















































































De mod van meneer peer:








Kan zo in een jaren 90 SF film dienen als een of andere portal naar een andere wereld.



































































En de winnaar
ra6VaWc.gif
















































Een zeer inventieve mod waar met papier het interne van de behuizing afgewerkt was:



+ Gio in actie :p


































































Onderweg tussen de deelnemers passeerde we zo nu en dan bijna surrealistische voorstellingen:



Welkom in de wereld van het tussen de tafels van een the party wandelen. :040:

























Dat waren de pics van het casemodcompojureerrondje.

Alle winnaars bij deze van harte gefeliciteerd!! :038: En alle deelnemers bedankt voor het meedoen aan de compo!! :pray









Het bekende overzicht van boven:





De slaapruimtes:









Een kijkje achter de schermen:






Een beetje bling en UV geweld:







Conditie bijgewerkt met het halen van koffie. :D
























Thuis






Volgend jaar zeker weer! Dan hopelijk iets minder vermoeid. Dat weekje lastminutemodding met niet al te veel slaap voel ik nog steeds een beetje.







Iedereen nog bedankt voor het zeer gezellige weekend! :woot





Ik ga weer even verder met gamen. Volgens mij heb ik de smaak weer een klein beetje te pakken. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er heel gezellig uit hoor maar ik moet er niet aan denken om met mijn hele setup te gaan slepen...

Respect daarvoor... vooral die trolly in de trein! :003:

het is soms een beetje lastig en zenuwslopend...aangezien je wel alles functioneel daar wilt krijgen...maar uiteindelijk is het resultaat alle moeite meer dan waard ! :033:
 
Graag gedaan heren :) vond dat jullie allen echt gave systemen hadden!

Mijn LAN agenda staat dit jaar weer min of meer volgepland, Juli: e-sportsfestival in Gent België (VIP), Augustus: X-Life, Oktober: The Reality.
En tussendoor nog vrienden bij mij thuis voor een mini-lan :D

Ik ben overigens opzoek naar een LAN met de sfeer van Regroup... want dat blijft nog steeds nummer 1 ondanks ze gestopt zijn.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Pics & clips TP16 Lan Party 18
MrGiorgio Pics & clips TP15 Lan Party 35
MrGiorgio Pics & clips TP14 Lan Party 21
MrGiorgio Pics & Clips TP12 Lan Party 19
Dark-NighT Pics en Clips @ TP 10 Lan Party 50
Freddy Pics en Clips @ TP9 Lan Party 159
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Forseti Pics & Clip @ TP11 Lan Party 30
Thierry Kleine pics! HighFlow Forum 5
thiesggb HighFlow's gallery: Post pics of your Air Cooled Rigs Gallery & Build Logs 16
B VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!) Overige Builds 208
Freddy Welke bureaustoel heb je? (Pics aub) :) Algemene Discussies 33
aadje93 Stille (goede) koeler voor asus EAH 5870 V2 (zie pics van PCB) Overige Koeling 26
MrGiorgio Pics@TheParty8 Lan Party 162
Freddy HighFlow's Gallery: Post pics of your Water Cooled Rigs Gallery & Build Logs 212
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Busterben hete T pc (veel pics included) Gallery & Build Logs 24
Lawtje lawtje - TFC 480QUAD / Lian Li A70 *veel pics* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
H Promalitech megahalems: Fan Clips? En welke fans aan te raden? Overige Koeling 12
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, TP13 edition :) Lan Party 341
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan