Harjo OC noob 17 juni 2012 #1 Beste meneer Freddy Is het ook mogelijk dat je deze in het assortiment op neemt Phobya Extreme quad 480 zonder de fan kit zoals je nu in de shop heb staan ean code 4049469080631 Wat zou hier de prijs van zijn hoe snel is hij leverbaar Foto van de concurrent
Beste meneer Freddy Is het ook mogelijk dat je deze in het assortiment op neemt Phobya Extreme quad 480 zonder de fan kit zoals je nu in de shop heb staan ean code 4049469080631 Wat zou hier de prijs van zijn hoe snel is hij leverbaar Foto van de concurrent
Freddy Administrator Forumleiding 17 juni 2012 #2 Zie hier: Phobya Xtreme QUAD 480 Radiator Levertijd vraag ik morgen na.
Freddy Administrator Forumleiding 20 juni 2012 #5 Levertijd is nog onbekend, ik krijg nog een verwachte levertijd door. Zodra ik die heb ontvangen, laat ik het hier weten.
Levertijd is nog onbekend, ik krijg nog een verwachte levertijd door. Zodra ik die heb ontvangen, laat ik het hier weten.
Harjo OC noob 17 juli 2012 #6 Freddy ik weet dat je vanzelf antwoord zou geven als je meer info had maar Harjo is beetje ongeduldig Al enige update bedoel ik hier mee te zeggen dus
Freddy ik weet dat je vanzelf antwoord zou geven als je meer info had maar Harjo is beetje ongeduldig Al enige update bedoel ik hier mee te zeggen dus