Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Reflow, final update

Er moesten nog één of meerdere oranje accenten op het reservoir komen, en aangezien het gat bovenop niet helemaal op de goede plaats is geboord wilde ik dat niet benadrukken ;) Er moesten dus twee plaatsen gezaagd worden voor de zijkanten, hier gelijk maar vast gepolijst en al:

Lijm aangebracht, in positie gebracht en een tijdje aangedrukt:

Hierna heb ik met de hand de oranje plaatjes ingekort met de vijl. Aangezien alle kanten moesten glimmen zijn de bovenkant en onderkant opgeschuurd met korrel 60, 280 en 400 om daarna gepolijst te worden :)

Tijdens het lijmen van de laatste delen krijgt het geheel al snel vorm, dus toen kon ik flink doorwerken. Hier dus de final pictures van Reflow :D

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) Hoe perfect hij wellicht ook lijkt op deze foto's, hij is verre van perfect. Zo zijn er wat scheurtjes ingekomen op plekken waar ik geschuurd heb en waar ik later alcohol of aceton gebruikt heb. Voor mij was dit het meest ingewikkelde stuk dik plexi wat ik gemaakt heb, dus het was te verwachten dat het niet perfect zou worden. Ik heb er in ieder geval weer een hoop van geleerd en de volgende keer gaat het sowieso beter. Ik hoop dat jullie er ook weer wat van opgestoken hebben :)

Terug
Bovenaan