• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Phase 2 Casemodding

woow man wat een prachtig werk! Je zegt wel in je openings post dat als je doorzet je het zelf ook kan, maar je moet er wel de tijd, materialen en gereedschap voor hebben kortom, het kost dus best wel wat knaken en ook veel tijd :p
 
woow man wat een prachtig werk! Je zegt wel in je openings post dat als je doorzet je het zelf ook kan, maar je moet er wel de tijd, materialen en gereedschap voor hebben kortom, het kost dus best wel wat knaken en ook veel tijd :p
Ja je moet het ervoor over hebben :) Qua materiaal kostte dit reservoir echt niet veel, het kost vooral wat tijd. Dit vind ik gewoon veel leuker dan een Aquatube kopen ofzo, daar is geen lol aan.

Heb je er wel eens over gedacht om LED's of CCFL's te gebruiken? Want met jouw skills en creativiteit kan je makkelijk reservoirs maken die die van FrozenQ evenaren, als ze dat nu niet al doen ;).
Ik moet inderdaad eens wat verlichting integreren in m'n reservoirs, daar ben ik me bewust van ;) En bedankt voor het compliment, ik hoop dat mijn reservoirs niet breken over een tijdje :p
 
en weet je al of hij waterdicht is?

Ik heb veel interessen omdat ik dat reservoir graag in mijn phantom case zie verschijnen.
Ah daarom wilde je dat zo graag weten :) Stuur me even een mailtje, dan bespreken we het even. Wellicht doe ik het origineel niet weg en maak ik een nieuwe, daar moet ik nog over nadenken.

Ik ben ook bezig met een prototype van het reservoir in mijn avatar daar ergens <----. Die zal binnenkort in grotere aantallen gemaakt worden waarschijnlijk :)
 
Het was vandaag een productieve zondag :) Naast het modwerk dat ik voor klanten heb kunnen doen, heb ik ook nog even een leuk ideetje uitwerkt voor mezelf. Ruim een jaar geleden heb ik mijn monitor opgehangen, en dat was echt een verademing. Er ontstond veel meer ruimte op m'n bureau. Zo stond het bureau er dus al een tijdje bij:

speakerstand1.jpg


Ja excuus voor de kwaliteit van de foto's. Mijn camera ligt zo vaak op de plank, dat de batterijen altijd dood zijn als ik hem wél nodig heb :/

Deze keer worden de speakers aangepakt. Het zijn de twee speakers van een Creative 2.1 setje, die heel handige sleuven rondom hebben:

speakerstand2.jpg


Om ze naast m'n monitor te kunnen zetten, heb ik twee stukken aluminium in deze vorm gezaagd:

speakerstand3.jpg


Ik moest het ontwerp in tweeën hakken, omdat ik geen platen aluminium had die groter waren dan 500x500mm, ik had iets van 800mm nodig als het uit één deel wilde zagen. Anyway, er moest wel een hoekje in de platen:

speakerstand4.jpg


Daarna hoefde slechts de tape verwijderd te worden om het mooie geborstelde alu tevoorschijn te laten komen. Even langere boutjes zoeken, de platen vastzetten achter de Vesa-mount, de speakers erin schuiven en de kabels even netjes wegwerken :) Dit is het eindresultaat, ik ben er zeer content mee. Ik heb meer ruimte en de speakers zitten meer op oorhoogte in plaats van op buikhoogte :p

speakerstand5.jpg
 
Niet eerlijk! Desondanks Vetjes!

Dat heb ik vanmiddag ook lopen uit tekenen voor me z5500 speakers, aleen ik moest ff uitvogelen hoe ik ze ging bevestigen omdat ze redelijk zwaar zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan