Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja nieuw wel daarom was ik ook zo blij dat ik de mijne voor een mooi prijsje kon overnemen, want ik ben pas 17he ik ga gewoon nog naar de middelbare school dat is voor mij een zowat een maandloon een gene-z
ja nieuw wel daarom was ik ook zo blij dat ik de mijne voor een mooi prijsje kon overnemen, want ik ben pas 17he ik ga gewoon nog naar de middelbare school dat is voor mij een zowat een maandloon een gene-z
Ja ach het is maar net wat je er aan wil uitgeven en wat binnen je mogelijkheden valt ieder z'n ding zo!
En nu gaat tomasvanderpijl weer lekker door met z'n mooie mod.
Ja ach het is maar net wat je er aan wil uitgeven en wat binnen je mogelijkheden valt ieder z'n ding zo!
En nu gaat tomasvanderpijl weer lekker door met z'n mooie mod.
2 bitfenix 24pin atx verlengers gekocht bij Highflow om een trucje na te doen die ik in een build van l3p zag. (ps het groen is mooier en feller in het echt)
alleen nog even erachter komen hoe ik de female kant los moet halen
ik snap het ja dat leek mij ook vet maar dan alles zwart en dan die 2 andere kabels wit voor mijn build.
ben benieuwd hoe jij die kabels gaat wisselen dan