• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

petitie tekenen

ForresT

Member
Geachte HF-ers


Normaal laat ik dit soort dingen altijd varen maar wat ik van de week zag vond ik toch echt belachelijk.

Ik zal het even kort uitleggen penetratie bij kinderen onder de 12 jaar is geen verkrachting zo lang er geen sprake van is van bij komend geweld.
Dit valt onder de categorie en wordt behandeld als ontucht met een minderjarige.
De straffen die hiervoor gelden zijn veel lager dan voor verkrachting.

Ik ben van mening als je zo iets doet dat je er aller tijde lichamelijke en psychische schade toe brengt en dat de straffen die hier voor gelden veel te laag zijn voor het leed dat toe gebracht is.

Ik hoop dan ook dat veel hf-ers het met mij eens zijn en ook deze petitie tekenen.

Zodat er een wetswijziging doorgevoerd kan worden en dat de straffen die voor dit soort vergrijpen gelden veel zwaarder worden.

Met vriendelijke groet,


Basje
 
De wet rondom dit punt is i.m.o. erg zwak. Doodstraf zoals L3p voorstelt gaat misschien wat ver, maar verplichte serilisatie/castratie (al dan niet met verdoving) zou als het mijn kind zou zijn een op z'n minst de straf moeten zijn.

Met andere woorden: ik heb 'em ook getekend
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan