Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hey Luc,Dat hangt van een paar zaken af. De snelheden van PCIe hangt ook af van de versie, een PCIe v1.x 1x is inderdaad 250MBps, van een PCIe v2.x 1x is dit 500MBps. van PCIe v3.x 1x is dit 1GBps.Het is dus belangrijk te kijken welke versie je controller (en bord) hebben. Nog even een tip die ik kan meegeven, maar conceptronic is niet direct een merk wat ik zou aanbevelen. Ik zou dan eerder kijken voor een product van een wat meer gevestigd merk, bijv. Addonics AD2SA6GPX1 6G 2x SATA PCI-Express Controller: specificaties | Tweakers . Als je niet met de bottleneck van 500MBps wilt zitten kan je altijd nog kijken voor een met PCIe 2.X 4X aansluiting.
Hey Luc,
Dat hangt van een paar zaken af. De snelheden van PCIe hangt ook af van de versie, een PCIe v1.x 1x is inderdaad 250MBps, van een PCIe v2.x 1x is dit 500MBps. van PCIe v3.x 1x is dit 1GBps.
Het is dus belangrijk te kijken welke versie je controller (en bord) hebben. Nog even een tip die ik kan meegeven, maar conceptronic is niet direct een merk wat ik zou aanbevelen. Ik zou dan eerder kijken voor een product van een wat meer gevestigd merk, bijv. Addonics AD2SA6GPX1 6G 2x SATA PCI-Express Controller: specificaties | Tweakers . Als je niet met de bottleneck van 500MBps wilt zitten kan je altijd nog kijken voor een met PCIe 2.X 4X aansluiting.