• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC reboot 1x per dag tijdens BO2

PC freezed 1x per dag tijdens BO2

Namens een vriend ( Pat-0 ) plaats ik hier het probleem met zijn computer.

Als hij de pc aanzet en vervolgens black ops 2 gaat doen dan na een tijdje slaat de pc compleet vast en moet hij hem handmatig rebooten, echter als hij na de reboot weer BO2 gaat doen gebeurt er niks dan blijft de pc werken zoals je ook verwacht van een pc.

Het probleem doet zich dus 1x voor en daarna niet meer (elke dag 1x) we dachten aan de voeding maar het lijkt of het alleen bij BO2 gebeurt...

wie oh wie kan helpen. Via de shout advies nog OCCT en Prime95 laten lopen maar ook daarmee geen problemen.

Specs:

Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
Memory: Kingston 8192MB DDR3/1333 2x4GB Kit
Hard Drive 1: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Hard Drive 2: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD253GJ
Hard Drive 3: OCZ Vertex 3 120GB 2.5" SATA3
DVD: Sony NEC Optiarc AD-7240S
CPU: CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU (520 Watt)
Video Card: VTX3D Radeon HD 7950 X-Edition - 3 GB GDDR5 - PCI Express 3.0 (VX7950 3GBD5-2DHX)
Sound Card: Creative SB X-Fi Xtreme Audio
Motherboard: Asus Sabertooth 55i, S1156, P55, 4xDDR3
Monitor: Samsung 2233rz 120hz
Case: NZXT Phantom
Fan: 2x CoolerMaster MegaFlow Fan, 200mm, Blauw
Fan: Zalman ZM-F3BL Led Case Fan Blauw 120x12

Alvast bedankt :D
 
Laatst bewerkt:
Ja de pc slaat helemaal vast, Ook het beeldscherm staat helemaal vast. Hij staat dus nog wel aan maar kan niks meer doen.
En ik hoor een vervelend "BZZZ" geluidje door mijn headset..

Wanneer ik de PC reboot, krijg ik een melding of ik de PC normaal wil opstarten, als ik dat doe is er niks meer aan de hand.
 
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, kwam door de OCZ Vertex 3, bij mij is het verdwenen na de firmware naar de nieuwste te flashen. Ik vermoed dat je hem zoizo voor je games gebruikt, maar zou je hem enkel voor games gebruiken dan zou dat verklaren waarom je het enkel bij games/BO2 hebt?

Bij mij was de SSD ook OS disk en had ik het ook maar met lange intervallen. Hopelijk ben je hier iets mee.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan