Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Wat dacht je van metallic antraciet aan de buitenkant en mat zwart (of donker rood) van binnen? , dat lijkt me wel een vette combo.Ik zelf zou op een bigtower voor een donkere kleuren gaan maar dat is smaak natuurlijk.Ik ben er vandaag achter gekomen dat naar een spuiter gaan je heel veel stress kan besparen, zeker met deze temperaturen. De verf die ik had gespoten kreeg rare opdroog vlekken echt heel irritant .Je kan trouwens ook vragen welke kleuren de spuiter nog gaat doen de komende week, en als er dan iets tussenzit wat je een mooie kleur vind ben je wss veel goedkoper uit.
Wat dacht je van metallic antraciet aan de buitenkant en mat zwart (of donker rood) van binnen? , dat lijkt me wel een vette combo.
Ik zelf zou op een bigtower voor een donkere kleuren gaan maar dat is smaak natuurlijk.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat naar een spuiter gaan je heel veel stress kan besparen, zeker met deze temperaturen. De verf die ik had gespoten kreeg rare opdroog vlekken echt heel irritant .
Je kan trouwens ook vragen welke kleuren de spuiter nog gaat doen de komende week, en als er dan iets tussenzit wat je een mooie kleur vind ben je wss veel goedkoper uit.