• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC-noob's project:)

ik wilde gister update doen maar ik ben het vergeten:p deed een race op de xbox die ik niet kon winnen:p
maar dan nu!

Ik ben bezig geweest met mijn HDD rails spuiten in hoogglans blauw, is nu aan het drogen en de kast is naar de spuiter, die wordt binnen en buiten wit gespoten .
ik heb even de fans op mn rad geplaatst en ik wil zometeen even wat tissues pakken en wat kruipolie omdat ik een schroefje van mn graka niet los krijg:p
dat kan wel toch? tissues erom heen leggen en dan kruipolie erop druppelen zodat ik em los kan maken.

ook wil ik een sleeve setje kopen voor mn hdd kabels en de rest, alleen welke maat zou ik dan moeten hebben?
ik heb ook een nieuwe hdd, een 320 gig WesternDigital, en daarbij komt nog een vraag!
Hoe kan ik windows van mijn 1tb schijf overzetten naar mn 320 gigs? gewoon alle windows files kopieren en plakken? of gaat dat moeilijker?

en vanaf dinsdag ben ik op vakantie:D lekker naar cuba daar is het 25 graadjes!

Foto's !
 

Bijlagen

  • 20122008351.jpg
    20122008351.jpg
    79,7 KB · Weergaven: 31
  • 20122008352.jpg
    20122008352.jpg
    158,7 KB · Weergaven: 33
  • 20122008354.jpg
    20122008354.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 31
  • 21122008355.jpg
    21122008355.jpg
    108 KB · Weergaven: 33
ik wilde gister update doen maar ik ben het vergeten:p deed een race op de xbox die ik niet kon winnen:p
maar dan nu!

Ik ben bezig geweest met mijn HDD rails spuiten in hoogglans blauw, is nu aan het drogen en de kast is naar de spuiter, die wordt binnen en buiten wit gespoten .
ik heb even de fans op mn rad geplaatst en ik wil zometeen even wat tissues pakken en wat kruipolie omdat ik een schroefje van mn graka niet los krijg:p
dat kan wel toch? tissues erom heen leggen en dan kruipolie erop druppelen zodat ik em los kan maken.

ook wil ik een sleeve setje kopen voor mn hdd kabels en de rest, alleen welke maat zou ik dan moeten hebben?
ik heb ook een nieuwe hdd, een 320 gig WesternDigital, en daarbij komt nog een vraag!
Hoe kan ik windows van mijn 1tb schijf overzetten naar mn 320 gigs? gewoon alle windows files kopieren en plakken? of gaat dat moeilijker?


en vanaf dinsdag ben ik op vakantie:D lekker naar cuba daar is het 25 graadjes!

Foto's !

joow PC-noob,

mijn ervaring met het overzetten van je windows is niet goed, ik raad je aan om belangrijke files even te backuppen en je windows opnieuw te installeren.
waarom?

toen ik wilde proberen de windows over te zetten naar mijn raptor kreeg ik de melding geen toegang tot deze schijf, toen dat opgelost was kreeg ik de melding u heeft geen rechten om deze content te kopieren etc etc.
volgens mij kan je het wel doen maar het is nooit zo betrouwbaar als dat je even je windows opnieuw installeert;) bovendien gaat dat ook sneller:) (is mijn ervaring dan:icon_cool:)

en waar zijn de foto's van je blauwe hddbracket??:118:
 
en die zit er net weer niet tussen:p haha ik upload em ff!
btw cooler is los:p ik kon gewoon topdeel van de kaart loshalen en dan schroeven :p wat dom:p
 

Bijlagen

  • 20122008348.jpg
    20122008348.jpg
    108,9 KB · Weergaven: 31
edit,
ik wil ze cable sleeving blauw doen uv actief en dan plaatst ik de hdd schijven precies andersom zodat je de kabels niet ziet / nauwelijks. en ik wil kijken of ik de voorkant die nu zwart is wit kan maken en de mesh blauw, ik wil het niet verneuken dus ik doe rustig aan en ik ga dinsdag lekker met vakantie dus dan ligt het 2 weken stil en komt er meteen een update want dan zal de kast wel klaar zijn!:D
verder de slangen zijn blauw binnenkant wordt wit dus ik denk dat dat opzich een heel mooi contrast gaat geven.. ehm ik zou ook wel mn naam erin willen op de bodem van uvactieve stickers:p dat lijkt me ook wel bere gaaf:p
en als mn hdd rails niet goed lukken koop ik gewoon railtjes:p:D
de pomp heb ik een mooi plaatsje voor dat is en het gat van mn floppy dinges.. daar heb ik ruimte zat en zo is ie uit het zicht:D,
naast mn mobo komt mn res, 250ml van EK tube dinges is wel gaaf:p
verder wil ik 7 fans in de case hebben 5x9cm en 2x 12 en met rad erbij zijn het 10 fans:)
 
Laatst bewerkt:
als je een idee wilt hebben moet je de mod bekijken van maomanna maar eens bekijken...
die heeft zijn kast ook wit met blauwe tubes... ziet er heel mooi uit... en door hem ben ik op het idee gekomen om een uv-plexi achter mijn moederbord te plaatsen...:p
 
ja ik weet het:D white white snow:D echt super mooi:D maar ik denk dat plexi niks is voor mij:p ik wil het strak en simpel doenm zegmaar;P maar ik moet nog even kijken wat ik allemaal doe, want mn pa zei jij bouwt een praalwagen niet een computer:p:D en dat is precies wat een maat van mij ook zei:p
 
offtopic:
:011:mwa, dat soort mensen begrijpen het "nut" niet van modden zeg ik altijd maar:p want mijn pa zegt dat ook haha:icon_fU:
ik vind dat een kast modden meerdere dingen inhoud.:033:
waaronder het mooier maken van de kast waardoor hij juist meer in je (huis)kamer zou kunnen passen.
of juist omdat je je stoort aan iets van de computerkast (wat bij mij onder andere die horizontale balk was). en soms omdat je je gewoon verveelt en iets te knutselen wilt hebben ongeacht wat eruit komt :eusa_silenced:
maar ik denk dat het voornaamste is dat de kast dan iets van jezelf is waar je trots op kunt zijn. waarvan je zegt kijk ik ben wel handig genoeg om zoiets om te toveren tot wat mooiers.:118:
maar ik denk dat de mensen die zoiets zeggen het combineren met de vraag van wat zal dat wel niet gekost hebben.
zo werd mij dat gevraagd wat kost die pc nu met het modden en al van jou.
ik zei veel, maar het is het waard. (voor degene die geïnteresseerd zijn in mijn uitgaven kunnen mij PMen).
en ze vinden het allemaal ruig uitzien maar zouden het geld er niet aan uitgeven om het zelf zo te krijgen.
 
ik zou ook echt alles willen modden aan die kast:p maar ik ben pas 15:p en spaar zelf voor die zooi dus is het wel wat moeilijker:p
en lekker boeiend wat het kost, als je er zelf trots op bent is het geld het altijd wel waard! ik vinde het zelf ook heel leuk om te doen dus boeiend wat andere mesnsen denken..

/ontopic
ik heb net koelpasta op de chips gesmeerd ik ga nu het block ero zetten!
btw, die gasten van nvidia gooien een hele tube koelpasta op die chips:p OMG zo veel:p meer ernaast dan erop:p
 
oké:D kan je misschien kijken of je die dingen kan leveren? ik ga dinsdag met vakantie, maar de rest kan ik nog wel bestellen voor die tijd en dan stuur ik je een mailtje dat zal dus waarshcijnlijk morgen zijn:) moet nog wat dingen regelen en dan maak ik een lijstje!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Totale noob, deep dive, help aub. Handleidingen en Installatie Tips 11
P Phanteks/EKWB/Hardline loop (noob) Waterkoeling 5
N Noob into modding paar vraagjes Cases en Modding 1
T 7870 crossfire watercooling NOOB Waterkoeling 16
Sw333t SLI Noob vragen NVIDIA 31
D noob betreffende watercooling:P Advies Waterkoeling Setup 19
corecrusher Waterkoeling noob vraagt hulp ivm aanschaf WC set Advies Waterkoeling Setup 3
F complete noob vraagt om hulp ! Advies Waterkoeling Setup 1
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
I Tips voor inbouw Haf 932 im really a noob in deze dingen Handleidingen en Installatie Tips 8
OhTheAgony Noob Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan