• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC kaduuk?

The_Saviour#

Deus Ex Machina
Mijn pc (zie sig) blijft rebooten me een zwart scherm, elke paar seconden (vrij regelmatige perioden). De pc komt dus niet eens bij de POST en bios scherm.

Dit begon vanochtend na het succesvol installen van ATI drivers...dus nadat ik moest rebooten.

Wat ik al geprobeerd heb (zonder succes dus):

-Clear Cmos
-Ram apart in pc
-1 videokaart, beide alleen...
-Hopen op een wonder

Heeft iemand mischien de gouden tip (of iig een ideetje) reageer dan aub.

Bij voorbaat dank,

Rodney

Misschien een hardeschijf nog ergens liggen en kijken als je daar windhoos op instaleert. Als hij dan wel gewoon boot weet je dat het aan de drivers ligt :p.
Of heb je niet nog een ander videokaartje liggen?

Kan niet aan drivers liggen, want hij komt niet eens voorbij post.
Dus is echt hardwarematig iets denk ik.

Heb je misschien een andere videokaart die je kan proberen?

Ik had afgelopen dinsdag ook hetzelfde probleem met de PC van een kameraad, alleen zwart scherm en geen biep codes.
Vervolgens het ding losgekoppeld en mee naar huis genomen, thuis aangekomen aangesloten en geprobeerd en hij werkte weer gewoon :S

Laat 'm is een paar uur zonder stroom staan en kijk of die dan wat doet... je weet het nooit met die verrekte dingen :p

Ik had afgelopen dinsdag ook hetzelfde probleem met de PC van een kameraad, alleen zwart scherm en geen biep codes.
Vervolgens het ding losgekoppeld en mee naar huis genomen, thuis aangekomen aangesloten en geprobeerd en hij werkte weer gewoon :S

Laat 'm is een paar uur zonder stroom staan en kijk of die dan wat doet... je weet het nooit met die verrekte dingen :p

Dit was de oplossing, de pc doet het weer. Thnx iedereen voor de hulp

Terug
Bovenaan