Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Misschien kan jij me gelijk wat advies geven hoe ik de boel een beetje mooi kan verlichten. Want ik heb namelijk nog geen echte verlichting in m´n kast, afgezien van wat ledjes.Ik wil de boel mooi rood verlichten en natuurlijk het UV goed laten uitkomen. Ik zag wel UV in de shop staan, maar niks roods aan lichtbuizen.Ik heb me er ook nog nooit echt mee bezig gehouden. Het was altijd het ondergeschoven kindje. Nu met de dikke slangen kom ik daar niet onderuit.Sorry voor het ik, ik, ik (heb effe geen zin om het aan te passen)
Misschien kan jij me gelijk wat advies geven hoe ik de boel een beetje mooi kan verlichten. Want ik heb namelijk nog geen echte verlichting in m´n kast, afgezien van wat ledjes.
Ik wil de boel mooi rood verlichten en natuurlijk het UV goed laten uitkomen. Ik zag wel UV in de shop staan, maar niks roods aan lichtbuizen.
Ik heb me er ook nog nooit echt mee bezig gehouden. Het was altijd het ondergeschoven kindje. Nu met de dikke slangen kom ik daar niet onderuit.
Sorry voor het ik, ik, ik (heb effe geen zin om het aan te passen)