• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Paracord

Gio

New member
Kzie hier en daar in sommige bilds "paracord" verschijnen...
Nu heb ik even rond gezocht op google en kwam enkele site's tegen waar ik wel de juiste kleuren/combo vind en niet bij de gewone sleeve kits...

Nu is mijn vraag...
Is bij elk paracord de binnen diameter het zelvde?

En hebben jullie ervaring (zowel positief als negatief) met online winkels die dit verkopen?
Zoja, welke en waarom?

Grtz gio
 
Wat betreft "sleeve kits", denk ik niet dat die er zijn; überhaupt ook niet wenselijk, ik bestel liever per meter. Of wilde je een "sleeve kit" met verschillende diameters? Verschillende diamters zijn denk ik erg lastig te vinden, eventueel kan je zoeken naar: paracord 225, 400 of 750. Maar verschillen hier in zullen waarschijnlijk érg klein zijn.

Nee, niet elk paracord is van binnendiameter hetzelfde (zou naar specificaties wel zo moeten zijn). Verschillen zullen hierin ontstaan door productieproces, daadwerkelijke kwaliteit (niet elke paracord voldoet werkelijk aan de specs) etc.. De verschillen hier in zullen echter zeer klein zijn.

Ik heb met deze winkel positieve ervaring, en je kan er ook gratis sample's bestellen ;). Ik zie echter wel dat er nu "OP = OP" heel groot staat :p.
550 Paracord - Home

Die winkel dieje aanhaalt gebruik je hiervan zelf voor sleeve werk?
 
Dan heb je veel te weinig aan 20m.
Ik zou eerder naar de 50/60m sleeve kijken, er van uit gaande dat je je 24pins, 8pins, 2x 6 pins (miss een 8pin ertusen) wilt sleeven.
Als je sata + molex erbij wilt doen moet je denk ik 10m extra rekenen ..
 
sata power he ;)

en aan 20 meter heb je nooit genoeg :p ;)

Meet de langste kabel op je PSU, en die dan Xaantal kabels dat je heb + 5 meter voor overige :)

voor de prijs moet je het niet laten ;) (in mijn ogen)
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan