Impulse
Member
Hallo mede forumleden.
Omdat campzone binnen een niet al te lange tijd weer voor de deur staat en omdat ik mijn main systeem liever niet naar zo'n evenement mee neem heb ik besloten om een klein systeempje in elkaar te zetten.
En wat is dan het beste idee om te pakken als je klein + redelijke prestaties wil hebben juist een mini itx systeempje .
Natuurlijk omdat ik hier op highflow zit heb ik al plannen gemaakt om waterkoeling in het systeempje te zetten.
De looks van de case moeten voornamelijk parelmoer wit met zwart worden
De setup die ik voor ogen heb.
Cpu - Intel 2500K/2600K (ligt beetje aan de prijzen die er worden gehanteerd over een maand.
Gpu - Gtx 560 TI
Mobo - Ecs H67h2-i
Case - Cubitek Mini Tank
Psu - Merk geen idee... maar wil wel een full modulaire hebben.
Hdd's - Aantal spinpoints f3's in raid0
Koeling.
Ik wil niet zo'n super dure koeling erin zetten want het is maar klein kastje + niet zulke heethoofd onderdelen
Maar het zal altijd tegen vallen om op koeling te besparen met projectjes
Top van de case een 280 rad van Phobya en misschien nog een 140 in de voorkant van de case.
Pompje een xspc 400lph pomp/reservoir(kan ik van maatje van me overnemen)
Ek Supreme HF (oude type... van Wally1987 overgenomen)
Ek 560 Ti nickel/acetal block.
Misschien een blockje op het mobo zelf als ik een mooie kan vinden.
Fittingen - Ek black
Slangen - Wit
Ook wil ik de kabels voornamelijk wit gaan sleeven met tussendoor een zwarte ofzo.
Hier de eerste foto's van de spulle die ik tot nu toe heb liggen
Ik heb pakweg een maand geleden via ebay de ECS H67H2-I aangeschaft en deze is vandaag binnen gekomen.
En om even een indruk te krijgen hoe groot het mobo is even een 120mm fan erop gelegd
Hier het blockje dat ik ga gebruiken op de cpu
Bij 1 van de laatste bestellingen voor me andere case had ik gelijk het witte acetal blockje gekocht die Freddy in de shop had zitten
Nou er komen rustig aan updates
Omdat campzone binnen een niet al te lange tijd weer voor de deur staat en omdat ik mijn main systeem liever niet naar zo'n evenement mee neem heb ik besloten om een klein systeempje in elkaar te zetten.
En wat is dan het beste idee om te pakken als je klein + redelijke prestaties wil hebben juist een mini itx systeempje .
Natuurlijk omdat ik hier op highflow zit heb ik al plannen gemaakt om waterkoeling in het systeempje te zetten.
De looks van de case moeten voornamelijk parelmoer wit met zwart worden
De setup die ik voor ogen heb.
Cpu - Intel 2500K/2600K (ligt beetje aan de prijzen die er worden gehanteerd over een maand.
Gpu - Gtx 560 TI
Mobo - Ecs H67h2-i
Case - Cubitek Mini Tank
Psu - Merk geen idee... maar wil wel een full modulaire hebben.
Hdd's - Aantal spinpoints f3's in raid0
Koeling.
Ik wil niet zo'n super dure koeling erin zetten want het is maar klein kastje + niet zulke heethoofd onderdelen
Maar het zal altijd tegen vallen om op koeling te besparen met projectjes
Top van de case een 280 rad van Phobya en misschien nog een 140 in de voorkant van de case.
Pompje een xspc 400lph pomp/reservoir(kan ik van maatje van me overnemen)
Ek Supreme HF (oude type... van Wally1987 overgenomen)
Ek 560 Ti nickel/acetal block.
Misschien een blockje op het mobo zelf als ik een mooie kan vinden.
Fittingen - Ek black
Slangen - Wit
Ook wil ik de kabels voornamelijk wit gaan sleeven met tussendoor een zwarte ofzo.
Hier de eerste foto's van de spulle die ik tot nu toe heb liggen
Ik heb pakweg een maand geleden via ebay de ECS H67H2-I aangeschaft en deze is vandaag binnen gekomen.
En om even een indruk te krijgen hoe groot het mobo is even een 120mm fan erop gelegd
Hier het blockje dat ik ga gebruiken op de cpu
Bij 1 van de laatste bestellingen voor me andere case had ik gelijk het witte acetal blockje gekocht die Freddy in de shop had zitten
Nou er komen rustig aan updates