Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, nee die temps had ik toen mijn radiator nog helemaal vol zat met lucht. Aan de hoeveelheid lucht te zien, en de warmte te voelen die de radiator afgaf, zat hij voor de onderste 3 cm gevuld met vloeistof. De rest was lucht. Dan moet ik zeggen dat de temps evengoed indrukwekkend waren voor zo'n ampergevulde rad
Ik ga ook niet eerder draaien voordat er vloeistof in mijn reservoir zit
Ik heb mijn flessen vanmiddag besteld samen met een SLI koppeling voor mijn 'bijna' SLI opstelling. Dus krijg ze (hopelijk) dinsdag binnen.
met heatsink word de SB 64 graden idle maar ik geloof niet dat het kan, want de schroefgaten van de heatsink zitten volgens mij gespiegeld van de mcw-nbmax.
Nee temps hoeven niet echt omlaag, gaat erom dat ie stiller is. Maar met die standaard fans maakt ie veel lawaai en zonder worden ze te heet. Ik ga het eens met een stille 80 mm of 2 40 of 50 mm fans. Ben ik nog niet helemaal uit. Of ik koel uiteindelijk alles gewoon op EK blokken. 2 mosfet blokjes, een NB en een SB blok is in totaal ongeveer 100 euro dus valt me nog mee.