Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
morgen ...??? 1 minuut werk doe je nu toch f
hoe lang heb je het bordje al in gebruik ? weet niet of die nog om te ruilen is voor een iets bekender bordje ?
morgen ...??? 1 minuut werk doe je nu toch f
hoe lang heb je het bordje al in gebruik ? weet niet of die nog om te ruilen is voor een iets bekender bordje ?
Als het toch nieuw is vraag dan gewoon een rma aan en laat de winkel het lekker uitzoeken, leg daar gewoon goed je probleem uit, en we willen je best wel hebben hoor, maar dan moet je wel wat van een ander aannemen.
Sorry voor de late reactie. Als je oma overlijdt en nog meer shit komt er om je heen dan heb je niet meer zoveel zin om achter een pc te zitten. Sander en Das Experiment ik had van jullie geen ander commentaar verwacht. Jullie wisten dat niet dat begrijp ik, maar dan mag er ook wel normaal gereageerd worden als je niet precies weet waarom iemand afwezig is. En nee het is niet omdat ik hier telkens kom omdat ik een probleem heb. Ik heb het heel druk en sorry als het zo lullig overkomt dat ik alleen kom als ik hulp nodig heb. Maar ik heb alleens te lang op de shout gezeten en daardoor veel tijd verloren.
Betreft de pc ik heb het advies genomen om het geheugen om te ruilen. Dat is gebeurd en de pc werkt nu wel goed alleen werkt het geheugen niet in dual channel das minder maar hij werkt.
Waarom ik niet zomaar een Bios update is omdat de pc niet bij mij staat maar 2 uur verderop bij een oom van ergens in de 60. Zo iemand die compleet leek is met computers laat staan bios laat ik het niet updaten.
Wellicht had dat gewerkt en wellicht gebeurt dat nog in toekomst maar omruilen koste niks en was de snelste oplossing.