Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vandaag eindelijk mijn nieuwe case kunne gaan halen de Silverstone TJ07 S nu nog even wachten op de bestelling van Highflow en ik kan er weer aan beginnen pic komen later camera licht bij vriendin
dan maar efe fotootje me gsm genomen hier is i dan de TJ07 moet wel zegge de doos is echt wel enorm groot
nu eventjes wachte op de nieuwe radiator ( ThermoChill PA120.4 Quad - 480) en fans ( Enermax 120MM Apollish VEGAS SILVER 2000RPM )4maal + nog wat fittings en andere dingetjes ^^
vandaag mijn waterkoeling uit gebroken en begonnen met het uit kuisen na een maand draaie zat er al wa vuil in de loop
komt dit door het slecht reinigen van mijn radiator voor gebruik of door de koelvloeistof ?
had mijn radiator gereinigd me gedestilleerd water heb het 30min laten draaien toen
koel vloeistof is Feser One Cooling Fluid - UV RED
kan er iemand wat info geven want ben niet echt van plan om telkens mijn loopt te reinigen na een maand ofzo
Ik denk dat het warme water nadien in je loop nog wel het één en ander los maakt op plaatsen waar je toen het niet los kreeg. Kortom, beetje normaal denk ik...
dat is normaal
als je het heel goed wilt schoonmaken kan je altijd met tomaten ketchup en een tandenborstel poetsen (word het mooier/schoner van als nieuw) daarna uiteraard wel goed naspoelen