Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
klein probleempje me de fittings voor de 2 HD 5770
de fezer fitting hebben een te korte draad zodanig dat de zijkant tegen de 3dkaart komt zonder een spacer EK heeft er wat op voorzien en heeft 2 spacers me geleverd maar als ik die spacer er tussen steek kan ik mijn fezer fitting niet meeer vast zetten welke fittings zou ik het beste neme ? want hoe de loop nu is vindt ik het niet zo mooi
Dat is een weelderige slangen partij
Heeft wel iets aparts in positieve zin!
Als ik het goed zie, heb je twee slots tussen jouw videokaarten.
Dan heb je dus de 2 slots crystal link nodig.
(je krijgt er 3 buisjes mee met elk iets andere lengte, zodat het geschikt is voor elk moederbord)
k maar nog een klein vraagje zou je mss de grote van de Bitspower Multi-Link (SLI/CF) kunnen geven zou moeten zien dat hij er op past zonder de 3dkaart te raken want zo te zien kan ik daar geen spacer tussen steken de schroef draad is te kort
als je ze parallel zet krijgt de eertst gpu dan niet minder flow omdat het water van de fitting gewoon zo recht naar gpu 2 loopt door gpu 1 en daardoor mss minder flow
mss zo mijn flow late gaan is maar een VB
links onder de GPU zou voor het late leeg lopen van het systeem
indien ik toch mss die crystal tube zou doen dan kan ik mss ineens ook EK-FB ASUS P7P55D KIT installeren EK-FB ASUS P7P55D KIT - Acetal
want mijn SB word wel lekker warm nu
voila ze vant weekend alles verder in orde gebracht kabels gesleeved en de rest ge installeer de front gaat nog even wachten worden moet eerst teken progy nog wat onder de knie krijgen
met de tijd als de front in orde komt ga ik de powercable van voeding naar mobo ook nog int wit sleeve en wss de loop helemaal veranderen + nieuw fan voor rad installeren
zoals je ziet is er nog wel wat werk aan de voorkant
heb ook voor het eerts al een beetje OC
mijn I7 860 draait nu op 3.4Ghz temp op idle zijn ronde 37/41graden en op stress 45/49graden heb het idee dat het wat aan de hoge kant is
de 2GPU zitten rond de 35 a 38 grade staan op max via CCC
op moment nog altijd autocad3ds max 2010 heb ni veel tijd gehad om iets anders te teste normaal gezien heb ik de donderdag of vrijdag terug wa tijd om mij der wat met bezig te houden
dat van de tekening op de 15de is voorbeeld van hoe ik het erna ga doen moet nog wat extra bestellen bij highflow kan mss zijn dat ik waterbloks plaat voor north\south bridge mja das voor later eerst front afwerken
Ok heb er een paar dagen over liggen na denke en ben van plan om andere te case te nemen heb zo juist de Silverstone TJ07S in het Zilver bestelt de reden is omdat mijn ide voor de front veel meer gaat koste dan de TJ07 en dan bouw ik gewoon alles over + nog extra rad en mss een dual loop ben er nog niet helemaal uit zal wel zien als de case is aan gekomen
mmhhh kan highflow een paar dinges bestellen die niet in de shop te vinden zijn
ben op zoek naar Frontplaatje voor Aquabay - zilver en Aquabay inbouwframe voor Aquatube zou wel super zijn als jullie er aan zouden geraken
had ze wel op andere shop gevonden maar die vroegen 27euro verzending koste dat is bijna even veel als de onderdelen zelf :s