• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

P!nk Ph4nt0m!

dat het kan bezinken daarin ben ik het eens, maar wtf waarom heb ik dan net 250 euro uitgegeven aan 2 pompen en een top :( en dan zomaar gaat hij zeggen dat me flow te zwak is :p zoals je in me laatste filmpje kan zien gaat het toch goed van zijn plek!
 
Ik denk dat je zoiets altijd blijft houden met vaste deeltjes in de vloeistof. Het hoopt zich altijd wel ergens op. Jammer dat Mayhem zo kort door de bocht is, terwijl er gelukkig wel members zijn die je willen helpen.

Boycotten die zooi! :D
 
Piiics :D!

IMAG0604.jpg


IMAG0619.jpg


IMAG0615.jpg


IMAG0616.jpg


IMAG0613.jpg


IMAG0614.jpg


IMAG0617.jpg


IMAG0624.jpg
 
Sorry te horen dat je koeling faalde, maar in ieder geval bedankt dat je een 'beta-tester' wilde zijn. Ik weet nu in ieder geval dat ik gewoon voor de pastel serie moet gaan.

En ja, Martin's verklaring klopt meer dat die van Mayhem. Druk heeft volgens mij echt niets te maken met de manier waarop de particles zich gedragen, en flowrate in mindere mate. Het belangrijkste zijn inderdaad de dode punten in je systeem, waar de watersnelheid minimaal is. Zoals Martin al zegt, dit gebeurt in reservoirs en radiatoren.
 
Terug
Bovenaan