Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
bclk op 200tubo aan of uit mag je zelf weten (uit is hij wel sneller stabiel)dram bus voltage op 1.65dram frequency op 1600mhz ( volgens mij had je dat maar weet ik niet zeker)de timing van je geheugen gewoon op auto laten staan als hij straks stabiel loop kan je je timing strakker gaan zetten.je cpu voltage gewoon even op 1.45 zetten en dan als hij stabiel is en boot met kleine stapjes terug zetten.cpu spread spectrum uit zetten.dram core voltage op 1.36/1.38 (moet je maar even kijken welke beter is)en zo moet hij bijna helemaal stabiel lopen zo niet moet je gewoon wat settings veranderen.bij mij loopt hij zo gewoon 100% stabiel maar dat hoeft niet te zeggen dat hij bij jou stabiel hoeft te lopen aangezien elk systeem anders is en je hebt ander hardware
bclk op 200
tubo aan of uit mag je zelf weten (uit is hij wel sneller stabiel)
dram bus voltage op 1.65
dram frequency op 1600mhz ( volgens mij had je dat maar weet ik niet zeker)
de timing van je geheugen gewoon op auto laten staan als hij straks stabiel loop kan je je timing strakker gaan zetten.
je cpu voltage gewoon even op 1.45 zetten en dan als hij stabiel is en boot met kleine stapjes terug zetten.
cpu spread spectrum uit zetten.
dram core voltage op 1.36/1.38 (moet je maar even kijken welke beter is)
en zo moet hij bijna helemaal stabiel lopen zo niet moet je gewoon wat settings veranderen.
bij mij loopt hij zo gewoon 100% stabiel maar dat hoeft niet te zeggen dat hij bij jou stabiel hoeft te lopen aangezien elk systeem anders is en je hebt ander hardware