Dopestuff,
No hard feelings!
Kan wel wat hebben. Heb een huid van een olifant! ghghgh
Wat betreft de koeling is het een Prolimatech Megahalems (Rev. B). Daarop gemonteerd een fan van Nexus (2000 toeren).
Ga vanavond als ik thuis ben de koeling eraf halen en nogmaals eens zeer goed reinigen en voorzien van nieuwe
koelpasta.
Iemand trouwens bekend met keramische
koelpasta? Heb het laatst gebruikt maar lijkt wel of je beton uit dat kleine spuitje probeert te knijpen.
Wat verhogen van voltage zal ik het eens proberen. Maar temp is bij max al tegen de 80 graden (vandaar dat ik de
koelpasta nogmaals eens goed wil nakijken). Om de boel te gaan lappen vind ik het nog een beetje te vroeg.
Wat mij bij de vorige keer (toen een i940 met waterkoeling, en nu dus alleen lucht) is dat soms bij verhogen van de voltage de temperaturu zelfs naar beneden ging. Iemand anders daar ook ervaring in?
Verder zou ik het mooi vinden dat sommigen die een stabiele overclock hebben met een i965, i975 of een D0 processor zijn specs naar mij wilt sturen. Of uiteraard hier op het forum.
Vind hetzelf namelijk wel interssant dat iedereen weer andere meningen heeft met betrekking tot gebruik of geen gebruik van bepaalde onderdelen in de bios.
Groeten,
Peter