Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Klopt, denk dat ze twee grote troeven in handen hebben: voor als nog zijn er geen echt grote namen qua games waar ik weet van heb, dus zal er minder interesse zijn om het te hacken. Als het toch ooit zover komt, dan hebben ze nog als tweede voordeel dat het platform een stuk opener is dan PS3/XBOX en ze bijvoorbeeld zaken alla punkbuster en dergelijke kunnen maken/porten, maar het zou me verbazen als ze zover moeten gaan.Overigens is het ook niet zo moeilijk dat die 'aimbots' gelijkertijd/eerder uit komen dan de games. Gezien die games in 90% van de gevallen op een PS3/Xbox ontwikkeld worden en later geport zit er als het ware al een aimbot in de game, die hebben ze gewoon nodig om het spelen met een joystick doenbaar te maken. Daardoor is een groot deel van de aimbot maken als het ware al gedaan, gewoon de parameters van het bestaande veranderen en je schiet al 10 keer makkelijker raak.
Klopt, denk dat ze twee grote troeven in handen hebben: voor als nog zijn er geen echt grote namen qua games waar ik weet van heb, dus zal er minder interesse zijn om het te hacken. Als het toch ooit zover komt, dan hebben ze nog als tweede voordeel dat het platform een stuk opener is dan PS3/XBOX en ze bijvoorbeeld zaken alla punkbuster en dergelijke kunnen maken/porten, maar het zou me verbazen als ze zover moeten gaan.
Overigens is het ook niet zo moeilijk dat die 'aimbots' gelijkertijd/eerder uit komen dan de games. Gezien die games in 90% van de gevallen op een PS3/Xbox ontwikkeld worden en later geport zit er als het ware al een aimbot in de game, die hebben ze gewoon nodig om het spelen met een joystick doenbaar te maken. Daardoor is een groot deel van de aimbot maken als het ware al gedaan, gewoon de parameters van het bestaande veranderen en je schiet al 10 keer makkelijker raak.