Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Deze lijkt me inderdaad veel belovend (ben een van de backers, de mijne staat al aan de kant ;) ). Bovendien kan je nog steeds pre-orderen op hun site.

Wat mijn betreft zijn er meerdere redenen waarom dit zeker iets kan worden:

- het draait android, niet een of ander volledig gesloten OS. Je kan er dus veel meer mee dan een klassieke console, of in veel gevallen zelfs je smartphone (want groter scherm, geen beperkingen van provider, etc)

- veel meer programma's/games/etc. Voor de playstation kunnen enkel de grote uitgevers games uitbrengen. de beperkte andere features zijn ook volledig in hun handen. hier kan iedereen met gezond verstand zijn eigen apps/games/whatever voor maken. Zoiets zal niet enkel tot meer games leiden, maar zorgt er zoals je nu al in veel apps ziet ook voor dat ze voornamelijk goede gameplay nodig hebben ipv. tijd te verdoen aan zogenaamd goeie graphics. Verder is er ook al een hoop gekende/gewilde apps aangekondigd, waaronder xbmc, wat het in mijn ogen al een zeer geschikte en goedkope mediaspeler maakt.

- ook de hardware is 'open', voor de meesten zal dit niets betekenen, maar ik vind het wel leuk dat ik het uit elkaar kan halen, doen wat ik wil en nog steeds garantie hebben :)

Al bij al een pracht project dus :D

Terug
Bovenaan