• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Origins en BF3

Vooraf downloaden, zodat je niet in het gezeik zit dat de servers overbelast zijn bij de release straks.
Maar kenny kan niet zo goed lezen want bij een opgehaalde hard-copy bij Game Mania valt niet veel te preloaden :p
 
SNEU! Echt hoe ver gaat Origin nog zakken...
Was al onzin vanaf het begin, nu begint het meer crap te worden. Straks krijgt het van mij officieel de Aids-medaille voor slechtste stuk software van dit millennium.
 
Net BF3 opgehaald bij Nedgame.
Kan niet eens beginnen met de installatie... want de servers zijn te overbelast voor activatie.

Steam en Origin? prima! nooit problemen.
Maar altijd als er een nieuwe game is en je MOET hem activeren via Steam of Origin dan ALTIJD dit soort gezeik.

Denk dat ik straks pas BF3 kan installeren...
 
Net BF3 opgehaald bij Nedgame.
Kan niet eens beginnen met de installatie... want de servers zijn te overbelast voor activatie.

Steam en Origin? prima! nooit problemen.
Maar altijd als er een nieuwe game is en je MOET hem activeren via Steam of Origin dan ALTIJD dit soort gezeik.

Denk dat ik straks pas BF3 kan installeren...

Dat het spel te populair is, is geen smoes om er voor te zorgen dat de servers de vraag niet aan kunnen.
Gewoon jammer dat ze niet eens een extra backup/reserve laten staan, want dit is gewoon jammer van de BF3 launch.

Om het spel te kunnen spelen moet ik 'm iig weer opnieuw gaan activeren :p en dat werkt dus niet...
 
Ik heb blijkbaar geluk gehad :) gister toch 2 uurtjes gespeeld, desingleplayer campaign. Het is achterlijk mooi, geluid ook. In hardmode is het nog best wel hard werken om door sommige stukjes heen te komen :)

ben benieuwd naar de coop en de gewone mp uiteraard.... er is een bf3 HF team?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan