• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opzoek naar waterkoeling

Het is na wat klote toch gelukt, eindelijk top panel los gekregen, gaat pas terug erop als alles klaar is!
Misschien een 480 shroud op de case monteren, push pull kan ik dan op het bovenste rad gebruiken.

Even over het spoelen, hoef alleen de rads te spoelen? Of ook alle waterblokken?
 
Ik weet niet welk water je hebt, maar ik heb toen een fles demi water gehaald bij de bouwmarkt. Ik heb het verhit tot bijna kookpunt (gewoon goed heet) en toen me spul 2 - 3 keer goed doorgespoeld. Bij de 2e keer kwam het water er weer helder uit, maar voor de zekerheid nog ff een 3e keer gedaan.
 
Zo de Rads zijn gespoeld!

Wat worden die dingen warm zeg!

Veel troep kwam er niet uit.

Toen kwam ik het volgende tegen in mijn CPU blok, moet ik nu gewoon even spoelen?
Of dat stukje eruit proberen te halen met een pincet?
 

Bijlagen

  • DSCN0028[1].jpg
    DSCN0028[1].jpg
    74,7 KB · Weergaven: 4
  • DSCN0029[1].jpg
    DSCN0029[1].jpg
    73,5 KB · Weergaven: 5
  • DSCN0030[1].jpg
    DSCN0030[1].jpg
    40,7 KB · Weergaven: 4
  • DSCN0031[1].jpg
    DSCN0031[1].jpg
    83,1 KB · Weergaven: 8
Als ik naar dat koelblokje kijk dan word ik in ieder geval niet vrolijk van.
Slecht afgewerkt "kijk naar linker draad".
Niet gecontroleerd op kwaliteit.

Zo'n koelblok komt er bij mij niet in al kreeg ik hem voor niks.


Sorry if i hurt your feelings

En wat het residu betreft "ik wist niet dat er ook groene planten ingroeien".

Even een wartel in de schroefdraad draaien en dan nog maar eens spoelen. "Wat er in de schroefdraad zit spoel je er soms niet uit\ maar komt wel in je systeem bij het indraaien van koppelingen".
 
Ik had al zo een vermoeden, maar is de eerste keer dat ik zo een blokje in m'n handen heb.

Ga het dus terug sturen.

Heb een uur geleden betaald bij de post om 4 fittingen terug te sturen, moet ik nu weer.


Ik heb 4 keer gespoeld zodat ik de rads kon laten leeglopen door elke opening.
 
Ik had al zo een vermoeden, maar is de eerste keer dat ik zo een blokje in m'n handen heb.

Ga het dus terug sturen.

Heb een uur geleden betaald bij de post om 4 fittingen terug te sturen, moet ik nu weer.


Ik heb 4 keer gespoeld zodat ik de rads kon laten leeglopen door elke opening.


Je kunt er boos over worden maar dat helpt je niet. Het is al goed dat je het ziet en niet zomaar inbouwt. Ik heb het ook een keergehad met een radiator van hun "zat er een wit stuk plastic in"tot drie keer toe het hele systeem uit elkaar. En toch niet kunnen vinden. Erg vervelend zullen we maar zeggen.

Ik ben bang dat als je er zeker van wilt zijn dat je radiatoren schoon zijn het kunstje nog een keer moet doen maar dan eerst de gehele draadlengte benutten om alles er uit te krijgen "soldeer rommel \ spuitrommel".


Kop op "alleen kalmte kan ons redden".
 
ja boos worden heeft geen doel.

Ik heb overigens tijd zat, bouw pas alles in als ik de nieuwe GTX 980ti heb, anders moet ik de loop weer leeg laten.

Dus heb nog alle tijd


Klopt helemaal. Er in gooien is geen kunst . Als je high end bouwt moet je er de tijd voor nemen en als je het niet weet gewoon vragen. De schade valt nu mee en is oplosbaar dat is het belangrijkste.
 
Zodra je de intel versie hebt is deze voor 1150/1151/2011/2011-3 socket. Voor de 2011/2011-3 heb je geen backplate nodig , je gebruikt gewoon de backplate die al gemonteerd zit op je socket.
Inderdaad, had geluk dat het juist langs de nagel is gegaan en met de vinger mee, een 2 mm meer na het midden en ik kon naar het ziekenhuis gaan voor het te laten naaien.
Ik zie dat je braam hebt in de cpu block, dit kan je eruit halen, wat mij meer zorgen baart is de schroefdraad die bovenop nogal grof uitziet. Je kan beter even de rma van highflow contacteren en ook de foto meesturen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
J Opzoek naar custom watercooling voor CPU en GPU 980TI en i7 6700K Advies Waterkoeling Setup 5
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
C opzoek naar begeleiding voor een build (PGB) Cases en Modding 8
B Opzoek naar een betrouwbare pomp Waterkoeling 13
E Opzoek naar PC-P80 Window Cases en Modding 5
Wouter Iemand opzoek naar een leuk lief hondje? Algemene Discussies 7
LightStar Opzoek naar stille 90mm fans Overige Koeling 17
Wouter Opzoek naar RAM geheugen. Hardware & Software 8
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D VDG naar ARGB fan Cases en Modding 2
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X2 uitbreiden naar Formula XI MB chipset Waterkoeling 60
Big 8 Pin Voedings Kabel naar Ssd aansluiting Hardware & Software 6
C 4pin molex splitter naar 4 pin molex (3x) PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TheDeeGee Male 4-Pin GPU naar Female 4-Pin PWM HighFlow Webshop 8
Limecat Op zoek naar een betere PSU Hardware & Software 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
H Headhunter upgrade naar nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
U hardware shift van corsair 450D naar fractal node 605 (met hulp van de kat) Gallery & Build Logs 2
G Op zoek naar witte PSU met witte kabels Hardware & Software 4
B 4-PIn naar 3-Pin ?? Overige Koeling 3
Baloo.be Update waterkoeling setup naar Corsair 850D Advies Waterkoeling Setup 3
MrGiorgio Minder naar de bioscoop? Films / Movies 12
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
F Playstation 4 / PS4 - HDMI naar VGA met converter? Gaming 11
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
A Bestaande OS overzetten naar RAID 0 ? Handleidingen en Installatie Tips 4
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
F Waterkoeling (500 euro) i 7 4770k 3.5 ghz overclock naar 4.5 ghz met MSI GTX 780 TI Advies Waterkoeling Setup 29
Freddy [GEVONDEN] Nintento Game Cube kabel naar Televisie Gevonden 2
faljukin 800D naar 900D Gallery & Build Logs 13
N naar welke tempratuur kijken\programa Waterkoeling 3
DieHard [GEZOCHT-DIENST] Terugzetten van HTC One x naar vorige android en eventueel rooten. Gevonden 0
olympus 12v accu naar 12v auto/gloeiplug stekker Electronica 9
retrorick Mijn verandering naar een betere computer... Gallery & Build Logs 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan