• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opzoek naar waterkoeling

Het zal waarschijnlijk 1 loop blijven, maar dan elke pomp achter een ander rad, naast elkaar krijg ik de pomp/res niet,
dan moet ik vanalles weg halen. Tenminste zo ver als ik de maten van de case heb.

Er moet natuurlijk wel een WB komen voor de kaarten wat ik ga nemen

Volgens mij heb ik het hier al eerder getikt, ik blijf voorstander van 2 of meerdere pompen in serie.
Als alle lucht uit de loop is, blijft de druk in de loop overal het zelfde, ook met reservoir.
Maakt niet uit of je dan de pompen achter elkaar zet of na verschillende componenten.
Met twee pompen in serie heb je overigens ook een "fail save", als 1 pomp kapot gaat, dan kan de andere nog doorwerken en raakt het systeem niet overhit.

Als je het mooi vindt om met meerdere loops te werken, dan uiteraard doen :)

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, zo'n fail safe is wel makkelijk.

Zo eerste pakketje is gearriveerd!

Er zou nog een doos moeten komen, maar voor de een of andere rede heeft GLS die nog in Utrecht staan, zijn gister beide tegelijk verzonden door HF.

Alles was zeer goed en netjes verpakt door HF!
Ze verdiepen zich goed in de klanten, want het meegeleverde t-shirt is precies mijn maat :woot

Hier een foto van het nieuwe speelgoed :081:

image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    81,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Heeft even geduurd, maar ben er dan eindelijk achter wat in het ander pakketje zit, wat nog onderweg is.
Heel stom dat ik het niet miste, kan er bijna niet omheen kijken, de corsair obsidian 900D.

Verder even alles bekeken, aangezien ik een paar keer gelezen heb dat onderdelen beschadigingen en dergelijke hadden, maar bij mij niet tot dus ver.

Rad's zijn heel mooi afgewerkt, schrok wel van de pomp/res combo (is MEGA groot) maar dat is ook de bedoeling haha.

Nog een paar foto's.
Nu geduldig wachten tot de postbode weer komt.

Bijlagen

• DSCN0009[1].jpg
    DSCN0009[1].jpg
    65,5 KB · Weergaven: 1
  • DSCN0010[1].jpg
    DSCN0010[1].jpg
    104,7 KB · Weergaven: 1
  • DSCN0011[1].jpg
    DSCN0011[1].jpg
    88,9 KB · Weergaven: 1
  • DSCN0012[1].jpg
    DSCN0012[1].jpg
    66,5 KB · Weergaven: 1
Ik zal zodra de case er is meteen beginnen, had nog een leuke site door gekregen voor wat custom plates voor de 900D.

Dus een beetje passen en meten, kijken welke fittingen ik echt nodig heb, heb natuurlijk teveel besteld.
En natuurlijk dingen wat ik nog moet bestellen, heb inmiddels weer een winkelmandje vol.

Lees nu weer dat er kans is dat de 980ti volgende maand al uit komt.....dat is beter dan september.
Maar we zullen zien.:024:

Ik zal zodra de case er is meteen beginnen, had nog een leuke site door gekregen voor wat custom plates voor de 900D.

Dus een beetje passen en meten, kijken welke fittingen ik echt nodig heb, heb natuurlijk teveel besteld.
En natuurlijk dingen wat ik nog moet bestellen, heb inmiddels weer een winkelmandje vol.

Lees nu weer dat er kans is dat de 980ti volgende maand al uit komt.....dat is beter dan september.
Maar we zullen zien.:024:

Ook een erg leuke site is van Singularity Computers "veel buildlogs en filmpjes".
Zelf ben ik actief op OCN overclock.net staan 3 meer zoveel buildlogs op dan de nederlandse.

Deze zul je ook wel leuk vinden Corsair 900D

https://www.youtube.com/playlist?list=PLWYPRHLWSBL5Sao7V3aY0JdcpkPsCW7mr

Zo vanochtend postbode hier, meteen gevraagd waarom ze het pakketje gister niet bij hadden, en jawel de bus zat vol.

Uitgepakt, goed bekeken, helemaal in order, geen enkele beschadiging te bekennen!

HF bedankt!

Super happy ermee, hier een paar fotootjes.

Bijlagen

• DSCN0014.jpg
    DSCN0014.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0015.jpg
    DSCN0015.jpg
    70,8 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0016.jpg
    DSCN0016.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0017.jpg
    DSCN0017.jpg
    57,6 KB · Weergaven: 1
  • DSCN0018.jpg
    DSCN0018.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 1
De GTX 980TI zou met Computex 2015 in Juni voorgesteld worden , de AMD 390 ook, van Nvidia zou ook meteen een hard launche verwacht worden, dus de 980ti zou ook meteen te koop zijn. De prijs zou tussen de 980 en de Titan vallen, daar er hier momenteel een groot gat is, de 980 zou in het programma blijven, dit om de 380 parool te bieden, tevens weet men niet welke GM200 er op komt , alles hangt af van de 390. Snelheid winst tegenover de gewone 980 zou niet zoveel groter zijn, maar het geheugen van 6GB is dan weer een +, zeker met gamen op 4K. Zelf denk ik dat de GTX 980TI met de GM200-310 chip gaat komen met een hoge core clock, dit zou genoeg zijn om de 390x parool te bieden, zo kunnen ze de hele 970-980-980ti-titan lijn mooi langs elkaar laten bestaan, ook denk ik dat er genoeg GM200 chips zijn die niet geschikt waren voor de Titan en dat dit de 310 versie is waar iedereen het over heeft.Ze gaan echt niet hetzelfde doen als bij de 780TI en de volle chip gebruiken van een Titan, zeker niet na al die heisa die er toen was van de Titan gebruikers. Het kan zijn dat AMD weer de stunt gaat uithalen om de 390x dezelfde prijs mee te geven als de gewone 980. Dan zal de 980 EOL worden en de 980ti zijn plaats innemen. De GTX 980/TI is een mooie upgrade als je nog met een GTX6xx zit of GTX770 zit , vanaf de GTX780/ ti is de snelheid winst van de 970 en 980 niet groot genoeg om een upgrade, zelfs de 980ti is in mijn ogen het niet waard voor een upgrade als je een GTX780/ti hebt. Ikzelf wacht op de volgende generatie GTX die volgend jaar zomer gaat uitkomen, zou de Pascal zijn, deze zou een heel andere architectuur krijgen en 3D memory gaan hebben, dit is ideaal voor gaming en foto/video bewerking en zeker op 4K. Als je de gpu met water koelt maakt het niet uit welke gpu je hebt een amd of een nvidia , de gpu profiteert enorm van waterkoeling. Uiteindelijk moet je dan te werk gaan op prijs/prestatie, voorkeur voor nvidia of amd of je liever de amd of nvidia driver software gebruikt, naar de temps hoef je niet te kijken als men de gpu met water koelt, deze gaan altijd lager zijn als met luchtkoeling.

Laatst bewerkt:
Dat de 980ti volgende maand uitkomt wist ik al een beetje.
heb nu nog maar 1X 690 over, andere is al verkocht.
Ik ga voor 3 of 4x de 980ti, en ja volgend jaar zomer, die kaart, als de echt goed is, beter dan mijn setup in sli, dan stap ik daar op.
Maar dat duurt nog wel even.

de 690 sli wat ik had, was niet slecht, maar het WB wat ik wil krijg je er niet voor, bijna de hoofd rede om wat anders te nemen.

mobo en mem, wil ik ook veranderen, maar vind eigenlijk niets beters....of niet in de winkels waar ik kijk.

Je hebt de3960X en de RIVE, dan is de upgrade naar de RVE en een 5960X inderdaad het niet waart. Je zou kunnen wachten op Skylake E, maar ik ga betwijfelen of dit zoveel snelheids winst gaat geven. Ikzelf kom van een RIIIE en een 950, dus een setup van bijna 5 jaar oud en deze doet het nog steeds goed in games, daar de meeste games van nu meer gebruik maken van de gpu als van de cpu. Ik ben overgestapt op de RVE en de 5820K , heb bewust de 5820K genomen. De skylake E zou met pci-e 4 komen en deze zou rond eind 2016 begin 2017 uitkomen.Dus verwcht ik dat de GPU's van 2016 met pci-e 4 gaan komen. Voor mij word 2016 upgrade voor gpu en 2017 misschien een upgrade cpu/mobo.
Ik zou voor een sli setup gaan,dit is meer als genoeg voor te gamen op 4K, ook zijn er testen die aantonen dat een 3 of 4 setup niet veel meer brengt, heb zelfs een test gezien dat een quad setup langzamer was als een sli setup. Dus gewoon sli gaan en rustig wachten op de pascal. Zo hou je nog lekker wat geld over en kan je dit besteden aan de volgende build of voor een oculus rift, :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
J Opzoek naar custom watercooling voor CPU en GPU 980TI en i7 6700K Advies Waterkoeling Setup 5
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
C opzoek naar begeleiding voor een build (PGB) Cases en Modding 8
B Opzoek naar een betrouwbare pomp Waterkoeling 13
E Opzoek naar PC-P80 Window Cases en Modding 5
Wouter Iemand opzoek naar een leuk lief hondje? Algemene Discussies 7
LightStar Opzoek naar stille 90mm fans Overige Koeling 17
Wouter Opzoek naar RAM geheugen. Hardware & Software 8
G SSD niet toegankelijk na overzetten naar nieuwe pc Problemen & Oplossingen 4
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D VDG naar ARGB fan Cases en Modding 2
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X2 uitbreiden naar Formula XI MB chipset Waterkoeling 60
Big 8 Pin Voedings Kabel naar Ssd aansluiting Hardware & Software 6
C 4pin molex splitter naar 4 pin molex (3x) PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TheDeeGee Male 4-Pin GPU naar Female 4-Pin PWM HighFlow Webshop 8
Limecat Op zoek naar een betere PSU Hardware & Software 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
H Headhunter upgrade naar nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
U hardware shift van corsair 450D naar fractal node 605 (met hulp van de kat) Gallery & Build Logs 2
G Op zoek naar witte PSU met witte kabels Hardware & Software 4
B 4-PIn naar 3-Pin ?? Overige Koeling 3
Baloo.be Update waterkoeling setup naar Corsair 850D Advies Waterkoeling Setup 3
MrGiorgio Minder naar de bioscoop? Films / Movies 12
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
F Playstation 4 / PS4 - HDMI naar VGA met converter? Gaming 11
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
A Bestaande OS overzetten naar RAID 0 ? Handleidingen en Installatie Tips 4
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
F Waterkoeling (500 euro) i 7 4770k 3.5 ghz overclock naar 4.5 ghz met MSI GTX 780 TI Advies Waterkoeling Setup 29
Freddy [GEVONDEN] Nintento Game Cube kabel naar Televisie Gevonden 2
faljukin 800D naar 900D Gallery & Build Logs 13
N naar welke tempratuur kijken\programa Waterkoeling 3
DieHard [GEZOCHT-DIENST] Terugzetten van HTC One x naar vorige android en eventueel rooten. Gevonden 0
olympus 12v accu naar 12v auto/gloeiplug stekker Electronica 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan