• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

opstarten webshop hulp gevraagd

vincent, je moet kijken naar de template files. daar staan alle kleuren in hex-codes in.

Ook zou ik de knoppen wat minder schreeuwerig maken en netter centreren.
Ook is de tekst op vreemde plaatsen groter dan andere plekken. Vaak onlogisch.

Wellicht is een lichtere kleur pagina beter voor de verkopen, daar dit over het algemeen betrouwbaarder over komt. ondanks dat je donker wssn mooier vind. kan de bron niet zo snel niet meer vinden.

Dat wordt dus een zoektocht in de diverse bestanden naar #000000 en dan kijken of het betrekking heeft op die pagina. Good luck :sarc:.
Met dreamweaver kan je in alle bestanden tegelijk zoeken, dus zo'n zoektocht is het niet.
 
Nee, de zoekopdracht is niet groot. Het bekijken of de hex code voor zwart bij die tekst hoort is soms lastig te zien. Misschien doe ik ook wel moeilijk, ik werk met Notepad++ ;).
 
Ik zie dat dit topic al wat ouder is, maar heb even in het archief gezocht naar topics over dt onderwerp. Ook ik wil namelijk (als iemand met weinig kennis van zaken) graag een eigen webshop beginnen. Heb nu een domeinnaam laten registreren (via dit bedrijf: Strato), maar veel verder ben ik nog niet gekomen.
Ik denk dat ik er wel uikom, want ik heb wel mensen in mijn vriendenkring die meer ervaring hebben hiermee, maar ik was wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat Vincent. Ik heb op je site gekeken en ik zie dat daar op dit moment nog een demo staat. Ben je wel van plan nog verder te gaan met je webshop? Hoeveel tijd heeft het bouwen ervan je ongeveer gekost tot nu toe?
 
Ik zie dat dit topic al wat ouder is, maar heb even in het archief gezocht naar topics over dt onderwerp. Ook ik wil namelijk (als iemand met weinig kennis van zaken) graag een eigen webshop beginnen. Heb nu een domeinnaam laten registreren (via dit bedrijf: Strato), maar veel verder ben ik nog niet gekomen.
Ik denk dat ik er wel uikom, want ik heb wel mensen in mijn vriendenkring die meer ervaring hebben hiermee, maar ik was wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat Vincent. Ik heb op je site gekeken en ik zie dat daar op dit moment nog een demo staat. Ben je wel van plan nog verder te gaan met je webshop? Hoeveel tijd heeft het bouwen ervan je ongeveer gekost tot nu toe?

Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Traag opstarten pomp Waterkoeling 20
P Pomp maakt herrie bij opstarten pc Waterkoeling 12
S Bij opstarten vaak niet langs POST, soms wel, random uitvallen Problemen & Oplossingen 7
X Beeld bij opstarten computer. Hardware & Software 6
N build opstarten/afsluiten met IR (afstandsbediening) Cases en Modding 1
Vissa Opstarten PC op een vage manier! Problemen & Oplossingen 16
E pc automatisch opstarten Problemen & Oplossingen 5
Rico Systeem wil niet opstarten!... Problemen & Oplossingen 43
D fujitsu siemens scaleo p wil niet meer opstarten? Problemen & Oplossingen 1
Fryslanboy PC wil niet opstarten/dingen branden door/rook Hardware & Software 2
D PC opstarten, schema van wat er allemaal gebeurd Hardware & Software 16
L BSOD's bij opstarten Hardware & Software 6
JaccoW Win 7 BSOD bij opstarten Hardware & Software 8
MASTERBLASTER opstarten geen beeld later wel. Problemen & Oplossingen 7
Robin dikte radiatoren webshop details. HighFlow Webshop 5
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Testers voor onze nieuwe webshop gezocht HighFlow Webshop 10
Viepert Niet te vinden op webshop, tang voor voedingkabels HighFlow Webshop 8
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
C Webshop kortingpunten HighFlow Webshop 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Freddy Feedback Webshop 2.0 HighFlow Webshop 32
Freddy Na flinke update, Webshop weer open! Bugs melden aub HighFlow Webshop 26
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
Freddy Storing webshop en forum afgelopen weekend HighFlow Computer Cooling Shop 0
Quadcore Forum traag , maar webshop is oke HighFlow Forum 9
Exeon LET OP! Webshop 4AllClients is failliet Algemene Discussies 2
A Webshop paginas springen steeds naar laagste punt HighFlow Webshop 10
aadje93 Beste koelpasta in webshop Overclocking 7
Freddy Webshop Waardepunten Systeem, ideaal voor vaste klanten! HighFlow Webshop 123
Freddy Webshop bereikbaar? HighFlow Webshop 0
Robin Amperés info bij fans in de webshop HighFlow Webshop 11
Freddy Webshop Bug List HighFlow Webshop 92
Freddy Webshop SEO functionaliteit HighFlow Webshop 20
Wouter Probleem met winkelmandje webshop. HighFlow Webshop 2
Freddy HighFlow Webshop Forum HighFlow Webshop 5
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
D [GEZOCHT] Hulp bij laatste loodjes, omgeving Zoetermeer Gezocht 0
B hulp gevraagd bij instalatie hardtubes 16mm Waterkoeling 5
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
J Heb hulp nodig om de juiste fitting aan te schaffen voor moeilijke bend Advies Waterkoeling Setup 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan