Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yep, ook al is ophalen voor mij geen optie, zou graag is een filmpje willen zien met hoe het er achter Higfhflow aan toe gaat. Bijvoorbeeld hoe een order verwerkt en klaargemaakt wordt etc
Yep, ook al is ophalen voor mij geen optie, zou graag is een filmpje willen zien met hoe het er achter Higfhflow aan toe gaat. Bijvoorbeeld hoe een order verwerkt en klaargemaakt wordt etc
freddy, ik weet niet waar jij woont, maar mischien moet je is aan utrecht denken, ik reed er laatst langs en niet normaal hoeveel panden (Gewoon tegen de snelweg ongeveer) er te koop staan/te huur staan, en je zit in utrecht centraal in het land, dus altijd goed berijkbaar
waarom zou freddy niet thuis de opslag hebben , t zou best mogelijk zijn toch een ruimte met wat stellingen , zoveel vooraad is er nou ook niet en niet alles is extreem groot.
Maar zou wel leuk zijn als Freddy een shop opend wat meer centraal in t land of beter t oosten want hier is gewoon vrijwel niks
voor alles moet je tever weg.