Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
weetje dan heb je bord voor je kop heb eerlijk mijn verhaal gedaan recenties van bijna 50 plus en er zijn mensen die er van lerendat jij niet in de mensheid gelooft is niet mijn probleem en ja ik heb fouten gemaakt de andere maakt grote fouten de ander minder wil jij mij zeggen dat jij nooit een fout hebt gemaakt groot of klein ? of ben jij een moeders kindtje ik kom eerlijk voor uit wat ik fout heb gedaan en heb me al komende jaren bewezen en ook met hier kom ik der voor uit dat fout ben geweestmaar dat zou jou niks doen jij hebt waarschijnlijk de perfecte leven hebben gehad wat niet iedereen heeft en ben niet ook aan het oplossen met freddyen heb bijna 50 plus zaken gedaan dus meer dan 40 dingen verkocht
weetje dan heb je bord voor je kop heb eerlijk mijn verhaal gedaan recenties van bijna 50 plus en er zijn mensen die er van leren
dat jij niet in de mensheid gelooft is niet mijn probleem en ja ik heb fouten gemaakt de andere maakt grote fouten de ander minder wil jij mij zeggen dat jij nooit een fout hebt gemaakt groot of klein ? of ben jij een moeders kindtje ik kom eerlijk voor uit wat ik fout heb gedaan en heb me al komende jaren bewezen en ook met hier kom ik der voor uit dat fout ben geweest
maar dat zou jou niks doen jij hebt waarschijnlijk de perfecte leven hebben gehad wat niet iedereen heeft en ben niet ook aan het oplossen met freddy
en heb bijna 50 plus zaken gedaan dus meer dan 40 dingen verkocht