• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Kvind het zelf een beetje een falende console port.

-Geen dedicated servers
-Klote commo menutjes waardoor je compleet stilstaat wat ook niet goed is voor de immersion
-Waardeloze graphics, die nix lijken op de footage die ze van tevoren hebben laten zien ( draai hier alles highest op 1920x1200 )
-Je gaat liggen in het gras, jij kunt zelf geen drol meer zien terwijl de AI gewoon precies weet waar je zit.
-Muis feel lijkt wel alsof ik met een controller ben aant spelen, voelt heel onnatuurlijk aan
-Een van de eerste games waarbij ik koppijn krijg en misselijk word van te lang rennen, niet alleen dat maar het lijkt nieteens of ik veel sneller ga met rennen.

Jammer dat er weer zo veel ingeleverd moest worden om het ook op een console uit te laten komen.. Zeker geen 50 euro waard in ieder geval.
 
Jow,

Ik vind het wel een gaaf spel.
Alles wat ArmA 2 had moeten zijn, maar dan zonder alle klotebugs en ontiegelijke lag. De online modus is ook gaaf, vooral het gedeelte waar je je vriend in een hinderlaag lokt en dan een artillery barrage op z'n kop ragt .. :icon_cool:.
1 vraag: De online registratie ingame wil niet echt, heeft iemand daar nog een tip voor?
 
@ damunk

Ik ben eens met jou, vooral commando menutje dat je stil staat.. graphics vind ik opzicht niet heel lelijk draai ook alles high.

@ sam

Ik had ook problemen, ik had 2keer een username gekozen die al ingebruik was. Wou ik die username veranderen naar iets anders lukte niet, moest ik eerst hele terug en toen weer opnieuw alles invullen :/. Uiteindelijk wel gelukt


Ik merk dat er veel mensen dit spel spelen, keertje online doen met een groepje? Tis leuker om met "bekende" te spele
 
Die eerste filmpjes waren gewoon keihard nep, dat kon je in het begin al wel zien :p

Hopelijk lossen ze idd het liggen in het gras en die menutjes nog een keer op met een patch, maar voor de rest vindt ik het de 50 euro zeker waard. Het is eindelijk weer eens wat anders dan al die run and gun shooters.
 
ja ff scrollen met je muis en dan field kit iets in die zin. Dan gebruik je e of muisknop (linker) ingedrukt om jezelf te healen.

Om je team commando's te geven druk je op de "Q".
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan