• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ook maar eens xD

Ruben

Junior Member
Hallo allen,

ik ben hier al een tijdje op het forum maar ik heb mezelf, en mijn pc nog nooit voor gesteld hier :p

ik ben dus ruben, kom uit zwolle, overijssel.
20 jaar jong en ik installeer airconditioning om mijn brood/computer spullen te kopen :)

hier dan mijn pc's

mijn eerste pc was een thermaltake armor met een cheap gigabyte moederbord.
verder zat er een E8400 in en een 9800GTX.

ik begon op luchtkoeling maar later toch een XSPC kitje besteld op highflow.
die pomp die ik daarbij kreeg zag ik niet zo zitten, dus gelijk een xspc bay pomp/res erbij besteld.

hier een paar foto's
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


toen besloot ik ook maar mijn gpu op te nemen in de waterkoeling.
ik had alleen nog een beetje blauwe vloeistof in mijn loop zitten toen ik er rood in deed
7.jpg


daarna overgegaan op de TT Bigwater 760i
eerst gewoon het blok van TT gebruikt maar later toch een EK Supreme gekocht.
8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg


Toen kwam mijn 2e kast waar ik maar kort mee gedaan heb.
had hem eigenlijk samengesteld voor de verkoop van de losse onderdelen die ik nog overhad.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg


En ik besloot uiteindelijk om een compacte i7 pc te maken
dit moest dus een mATX mobo bevatten en ik wachtte tot de Gene uitkwam :)
ik begon met de TT Lanbox, met de gene, een i7 920 C0 en 2x een GTX285
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Omdat er totaal geen airflow in deze kast zit had ik er zelf maar een 80mm fan bovenin gemaakt
6.jpg


Nu aangekomen bij mijn laatste kast waar ik op het moment nog steeds mee draai.

specs:
Kast: NZXT Rogue (red)
Moederbord: ASUS Rampage II Gene
CPU: Intel Core i7 920 D0 @ 4Ghz
RAM: 3x 2gb OCZ Platinum 1600Mhz 7-7-7-20
GPU: Club3D GTX285
Voeding: Zalman ZM-1000HP 1000W
HDD: 1x Samsung F1 750Gb 1x Samsung F1 1000Gb

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
om eerlijk te zijn vind ik TT helemaal geen zooi.
ik heb helemaal niets geen problemen gehad met dat setje.
maar als je echt goede waterkoeling wilt moet je uiteraard geen TT nemen, maar voor beginners zijn het echt supergoede setjes.

opzich mis ik het geklooi niet zo erg...eventjes iets vervangen is er niet bij :p
ik zit er soms aan te denken om wel weer waterkoeling te nemen, alleen dan alleen cpu + nb, geen gpu meer want die wisselt nogal eens :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Dennis07 Ook nog maar eens, Dennis! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
T Mijzelf ook maar introduceren - Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Robin026 Dan komt Robin ook maar in tha house. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 82
Luculenus Waterkoelingsetje voor nu maar ook voor AMD Bulldozer. Advies Waterkoeling Setup 9
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
M5rvii zal mij ook maar even voor stellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
N Ik stel me ook maar even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
E hey stel me ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
stn Victoriaaah stelt zich ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
E nou, ik ook dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Verzenden met DPD nu ook mogelijk :) HighFlow Computer Cooling Shop 11
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
C [waterkoeling] advies gtx 580 sli mischien later ook cpu i7 920 d0 stepping Advies Waterkoeling Setup 18
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
XenoMorpH Past Socket 1155 ook op 1156? Waterkoeling 4
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
N Ook even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R ook de weg naar highflow gevonden Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C stel me ook nog even voor, (Richard) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S [IN-ACTIVE] cpu q9550 (hoger/sneller mag ook) s775 ruilen! Gevonden 6
M Bij zwaar overklokken, moederbord ook waterkoelen? Waterkoeling 2
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
A Ook ik heb mijn weg gevonden........ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
stuiter viper zwolle EK Supreme Plexi, kan die ook op 1156? Cases en Modding 4
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
C Past een AM2 cooler ook op AM3? Overige Koeling 2
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
ShockRaver ShockRaver stelt zich ook ff voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
G MarkoC70 stelt zich ook even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
stravinski hoe start je zelf ook weer een FTP? Hardware & Software 6
A Ik heb ook weer advies nodig Advies Waterkoeling Setup 13
jerome2710 Jerome ook hier! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23
S NB Waterkoelen. Ook meteen SB en Mosfets? Waterkoeling 11
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
G Ook ff hallo zeggen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
vincent ook goed ervaren HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan