• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Onderzoek over product reviews

kevinltk

Junior Member
Hey allemaal,

Mijn naam is Kevin Luttik en ik doe mee aan een afstudeerproject ter afsluiting van mijn Master Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Het onderzoek dat ik doe wordt begeleid door Dr. Mirella Kleijnen en gaat over product reviews. Het onderzoek bestaat uit een enquete van circa 45 vragen en stellingen en zal hooguit 10 minuten van je tijd kosten. Het is de bedoeling dat de vragen worden beantwoord op basis van een product review over een computermuis, die bij de enquete is meegeleverd. Je zou mij er persoonlijk mee helpen als je de enquete invult. Je deelname aan het onderzoek blijft uiteraard anoniem en de antwoorden worden vertrouwelijk behandeld. Voor vragen met betrekking tot deze topic of het onderzoek, ben ik per e-mail bereikbaar op E-MAILADRES VERWIJDERD.

De link naar de enquete is de volgende:
LINK VERWIJDERD.

Bedankt voor je tijd,
Kevin

Opmerking: Ik wil graag iedereen die heeft gereageerd bedanken voor de feedback. Bij deze is de enquete gesloten.
 
Laatst bewerkt:
hmm, zomaar het forum binnen vallen. Geen enkele link met HF leggen, en meteen vragen of we mee willen doen aan een onderzoek.... had je je niet beter eerst eens netjes voor kunnen stellen, en een beetje rondkijken op de site ofzo? Nu weten we helemaal niets van je, behalve dat je wil afstuderen en dat dit geintje 10minuten gaat duren....
 
Ik heb niet zo bekend met forums, dus mijn excuses als ik dit verkeerd heb aangepakt. Ik kan bovendien ook niet plotseling een hele forumgeschiedenis uit mijn mouw schudden, maar ik had inderdaad op z'n minst een betere introductie van mezelf kunnen geven en wat meer rond kunnen kijken op het forum.

Ik hoop dat het niet te laat is, maar bij deze een poging tot herstel. Mijn naam is Kevin, zoals jullie inmiddels al hebben gelezen. Ik ben nieuw op het forum en ben 23 jaar oud. Ik woon in Wormer en doe een universitaire opleiding aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Ik zit in mijn laatste jaar en hoop spoedig af te studeren. Daarna ben ik van plan fulltime te gaan werken. Mijn hobbies zijn voetbal en gamen. Als er nog specifieke vragen zijn, dan zal ik ze zeker beantwoorden en ik zal meer deel proberen te nemen aan andere topics.
 
Welkom op HF, omdat je het probeert goed te maken en zoals gelukt in mijn ogen zal ik nu die paar minuten besteden aan je afstudeer onderwerp.

Mvg.

/EDIT:

Waar kan ik de review volledig lezen? als aleen plaatje 1 de review is eeuhm? hoe moeten wij dan 45 vragen beantwoorden?
 
Ik snap je verwarring, maar het was het idee van mijn scriptiebegeleider om alleen de ratings te geven van een product op basis van enkele dimensies die in een pretest zijn vastgesteld. Als ik er tekst aan toe zou voegen, dan zou dat volgens haar de resultaten van het onderzoek beinvloeden. Ik kan daar dus verder weinig aan veranderen ben ik bang, toch zou ik het willen vragen om het proberen te doen. Dat zou ik zeer op prijs stellen.
 
Dat is nouw het punt van een review!

Je moet het aanpraten met de tekst en niet met plaatjes, plaatjes zijn toevoegingen/aanwijzingen in een review.

Geen tekst= geen uitleg over het product, hoe wil je iets invullen zonder A B en C te weten?

Zoiets als dit.

Kijk hier de EK res multioption.

dsc_1194_60012747779034bfb912fd3016.jpg


Ik geef hem een 10/10.
Waarom? ja ik heb hem.

Dit was mijn review, tot de volgende keer.

Zie/lees je dat als je een review zoek?

ik niet in iedergeval.
 
Elke feedback is goed, dus allereerst wil ik je daarvoor bedanken. Ten tweede geef ik je geen ongelijk, ik had hier ook mijn bedenkingen over, dus ik zal het meteen ventileren naar mijn scriptiebegeleider. Ik heb tot op enige hoogte vrijheid in het opstellen van het onderzoek, maar dit gedeelte was op advies van mijn scriptiebegeleider gedaan. Ik had gehoopt dat mensen hem alsnog konden invullen, maar het ziet er naar uit dat het een dusdanig groot probleem vormt dat het het hele onderzoek verstoort.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Johnny Onjuiste product omschrijving/afbeelding? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
R normale tijd om een product na te bestellen? Algemene Discussies 1
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
Sw333t Beschrijving subforum "HighFlow Product Reviews" HighFlow Forum 3
VoYaGeRTM Verkeerde product foto? HighFlow Webshop 1
aadje93 Product in verkeerde categorie HighFlow Webshop 5
H Verkeerd product geleverd ;( HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
Wouter Product omschrijving nederlands en engels. HighFlow Webshop 11
D Product aanwezig - Onderweg - Backorder HighFlow Webshop 4
Freddy Product Suggesties: Lees mij eerst! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
l3p Reviews in English or in other language? HighFlow Product Reviews 31
W Radiator reviews Waterkoeling 7
A XFX FX-797G-TDFC 7970 slechte reviews. AMD / ATI 4
Bullus AMD HD7970 reviews AMD / ATI 47
aadje93 Fout bij reviews maken als je geen naam invult HighFlow Webshop 0
Robin Reviews universele GPU core blocks Waterkoeling 7
Edtje Core I7 CPU koelblokken reviews HighFlow Product Reviews 14
Traxtorm Nvidia GTX295 reviews HighFlow Product Reviews 171

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan