• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Onbekende "royssnfcxx" in netwerk?!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Laatst keek ik in mijn thuisnetwerk, zie ik een "mobiel apparaat" erin met de naam "royssnfcxx".
Dit apparaat is mij onbekend, was dus even bang dat er iemand ongeoorloofd mijn netwerk in is gekomen.

Heb even gegoogled, kan niet veel vinden, behalve dat er paar mensen dit ook hebben.

Volgens mij is dit geen hacker, maar een van mijn apparaten.
Ik kan mij herinneren dat mijn TV aanstond op het moment dat ik dit zag.
Volgens mij is het dus mijn Samsung TV.
Vanavond ff nachecken als ik niet vergeet.

Heeft iemand anders hier dit ook?
 
Toevallig iemand een Samsung Galaxy Young in huis? Of in het verleden gehad.

Aldi-Smartphone-Samsung-Galaxy-Young-GT-S6310N-Preis-Test.jpg
 
Dan moet je ff een test doen. ..Alle apparaten die wifi hebben uitzetten en 1 voor 1 aan doen om te kijken welk apparaat het is:)

EDIT:
royssnfcxx schijnt idd wel een Samsung device te zijn.
 
Het dit ook sinds kort met mijn Ziggo Cisco router, blijkt de USB poort te zijn. Hieraan kun je bv een externe HDD aanhangen en via je netwerk benaderen. Ook al steek je hier niks in dan word deze wel aangegeven, zelfs als de optie ervoor in de interface van je router is uitgeschakeld.
 
Het kan dus wss het volgende zijn:
- Samsung TV
- Cisco Router (heb ik ook, alleen dan van UPC, maar wel in Bridge modus naar mijn ASUS Router)
- Samsung Galaxy Note 4

Ik ben er helaas niet meer aan toegekomen om het te checken, ga ik z.s.m. doen :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan