• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

on/off casefan

S

siqo

Guest
hallo,

weet niet of het hier hoort maar: ik ben op zoek naar on/off casefan(s). weet iemand waar je deze kan krijgen? kan ze nergens vinden. of kan je deze ook aan en uit zetten m.b.v deze schakelaar? wil ze graag hebben zodat ik AL het licht in mijn case aan en uit kan doen.
alvast bedankt
 
die eerste fan heeft losse aansluiting voor fan en voor leds, dus die schakelaar sluit je op dat kabeltje van leds aan, en fan blijft draaien. weet iemand of de 2e fan dat ook heeft? (die zwarte)
 
Ga er maar vanuit dat het niet zo is als het er niet bij staat.
Die doorzichtige fan lijkt me dan een betere optie.
Ik snap niet voorwat je alleen maar op de Cooler Master site zit,
ik zie niet wat die fans kosten, maar voor een paar euro meer heb je een betere fan met losse ledjes, dus kan je alles totaal naar eigen smaak inrichten :)
Just an idea :p
 
het probleem is dus, dat ik zelf niet zo handig ben met ledjes, en dat dat (volgens mij) de enige fan is waarbij je de leds aan en uit kan doen alleen weet ik niet waar ik ze kan kopen. Als ik het kon had ik zelf ledjes in een fan gebouwd:p
 
mijn ervaring met coolermaster fans is dat de LEDs te verwijderen zijn. dus je zou als je wilt ook de leds kunnen vervangen of weghalen. Op HighFlow staan leds, die je dan op een schakelaar kan zetten om de verlichting aan en uit te zetten.

weet dat omdat mijn vorige voeding een fan met verlichting had. heb toen de voeding opengemaakt en met een tang de LEDs er uit getrokken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan