• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

oc-press

Thierry

perfectly imperfect
zeg Freddy...

Kunnen jullie ook aan OC-Press slangen komen.
Dit zijn slangen met een staal draad in de wand van de slang..

Deze kocht ik altijd bij de OCShop maar de site staat aan een hele tijd op onderhoud....shop gestorven denk ik.

Kan ze nergens anders vinden...

Ik ben bang van niet, heb dat merk niet eerder gezien.
Als je een link hebt naar een andere shop/fabrikant, misschien dat ik dan beter weet waar ik moet zoeken.

dat is dus een probleem... zat net ff tegooglen er op maar kan niets vinden..

weet wel dat het slang voor de voedings middelen industrie was.

op case junkies stond een review... kan ik ook niet meer vinden

Ziet die slang er zo uit ? :

tube-pvc-wire-2.gif

PVC Steel Wire Reinforced Hose

Op mijn werk gebruik ik die slang ook. Wil vanavond wel eens kijken wat voor merk/type wij gebruiken.

Die maat hebben we niet. Volgens mij bestellen we de meeste spullen bij de overtoom. Daar heb ik net even gezocht, maar kon het niet vinden. Met de merknaam van die slang kom je denk ik al een heel eind verder. Die heb ik vanavond voor je. (avonddienst)

Ik dacht altijd dat het de merknaam was op het kaartje dat bij die slangen zit, maar het is de naam van de leverancier. Hier hun website met heel veel verschillende slangen. :p
Het type slang die wij hebben en jij waarschijnlijk naar op zoek bent: Kunststof zuigslang Polymetra Clear. Bij Eriks alleen per 60 meter te bestellen.
Hier een pdf'je met alle verkrijgbare maten.

Wij gebruiken alleen twee grotere maten (20 en 30mm ID). Misschien dat je ze om een sample van twee meter kan vragen. ;)

Net nog een beetje gegoogled op het woord zuigslang. Kwam al een paar andere merknamen tegen die een transparante slang maken met een metalen spiraal: Armorvin en Alfacier. Meeste verkopen helaas wel per 30 of 50 meter.

Terug
Bovenaan