Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook heb ik gister de pomp van de cpu loop verplaatst omdat de tweede 470 anders in de weg zat. Ziet er ook veel cleaner uit zo, vind ik....
Enige probleem wat ik tegen was gekomen was dat er een schroef van de grafische kaart naar de heatsink heel erg vast zat. Had de boor al klaar liggen, maar dacht toen, nog één keer proberen. En toen zat ie ineens los ^^
Mwa, ik wil eerst even wachten met het switchen van kleuren. Vind dat verschil op zich wel mooi, een beetje contrast enzo. Zijkantjes van de pomp er even afgeknepen/gebogen. Staat nu mooi onder het reservoir en ziet er even wat netter en rustiger uit zo. Nu ff fillen, dan hoop ik morgen een paar betere foto's te kunnen uploaden...
Zo he, dat valt me niks tegen hoor. Genoeg ruimte om er een flinke overclock op te gooien. En dat toch "maar" met een 240 rad (RX240). Temperaturen zijn dus 44 en 46.
Groene kleur is inderdaad wel erg fel!
Helemaal rood is ook erg vet! maar ben zelf fan van de blauwe kleur...
heb zelf NOG geen wc... maar alles op z'n tijd he
De blauwe kleur is dat gewoon de normale feser one blue UV?