Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De FS-200 (200mm) fan komt binnenkort uit voor de Phantom kast. Deze is stiller dan de voorloper FN-200. Als goed is wordt deze verkocht in de EU. Levertijd zal tussen nu en de 3 maanden liggen, maar pin me er niet op vast (ze worden nu nog getest nmlijk)
groter dan de TJ, maar minder ruimte door die top fans, jammer dat ze daar geen tripple rad support voor hebben gemaakt door middel van 3 120mm support gaten
mischien toch bestellen en proberen, aleen al om te proberen hehe
Wel leuk en al dat die nieuwe FS-200 fans komen, alleen waar in hemelsnaam zijn die FN series fans te halen?
Deze oudere modellen zouden toch wel ergens te koop moeten zijn? =(
Ik zou echt graag dezelfde fans erbij willen hebben maar ok, heeft iemand suggesties dan voor soortgelijke fans voor de extra top fan, fan aan de zijkant en fan aan de voorkant?
oke thx , ik heb de phantom black case besteld + 2 x nzxt led kabels red
ik heb ze allebij maargenomen omdat de case en de led kabels gelijk bij high-flow zouden binnenkomen
top winkel (High-flow)
De zwarte zijn vandaag binnen gekomen, de witte helaas nog niet.
Die heeft weer een weekje vertraging
De zwarte zijn overigens allemaal al gepre-ordered, die worden vandaag verzonden.
@ Darkside, de jouwe gaat verzonden worden als we de LED kabels binnen hebben, jouw exemplaar blijft dus gereserveerd voor jou.