• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Notebook muis?

ik heb de logitech vx nano

PhotoEnlarge.asp


je kan de ontvanger, als je een klepje losmaakt zo in de onderkant klikken wanneer je de muis opbergt,

groot voordeel is, dat de muis automatisch uit/aan gaat zodra je de ontvanger erin klikt/ eruit haalt
 
Bij de VX Nano is het juist de bedoeling dat je hem in je laptop laat zitten. Aangezien de ontvanger toch klein genoeg is.

Ik heb al gekeken naar deze muis, maar ik wou weten wat jullie de beste keus vinden, zodat ik me nog meer kan oriënteren.
 
Ligt eraan, ik gebruik bluetooth vrij veel voor oa. ook telefoon modem gebruiken om te internetten, en het gebruikt wel iets meer stroom maar niet veel meer dan 2 USB apparaten. USB is handig en zuinig, maar als je al bluetooth in je laptop hebt zitten scheelt het je een USB poort :)
 
Ik zit te twijfelen tussen de VX Nano en de Orochi. Ik stoor me best wel aan van de usb-sticks die uit laptops staken, bij de VX Nano valt dat gelukkig mee en bij de Orochi heb ik er helemaal geen last van. Maar de Orochi is 40 euro duurder dan de VX Nano, nu moet ik alleen beslissen of het het geld waard is.
 
De Logitech V450 Nano hier
resize.php


Ook fijn muisje. :)

Uit bovenstaande zou ik voor de Logitech Nano VX gaan, Imo is de Razer beetje overkill.
Of game jij uren lang op je laptop? Want voor gewoon office gebeuren lijkt me de 'duimsteun' lekkerder in de hand liggen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [Gezocht] 2,5" Notebook harde schijf minimaal 750GB (sata) Gevonden 1
NAVYVIPER [VERKOCHT] samsung notebook Verkocht 4
Source Notebook, welke? Hardware & Software 7
Robin Waar notebook barebones te koop? Hardware & Software 4
L Gamepad als muis. Problemen & Oplossingen 0
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
k.3nny [GEVONDEN] SPOEDJE GEZOCHT MUIS, MAX 40 euro! Gevonden 6
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
l3p [VERKOCHT] ASUS Laser Gaming Muis GX900 Zwart Verkocht 5
K High-end muis (tips) gezocht Hardware & Software 31
D Muis werkt niet fullscreen mode in BF3 Problemen & Oplossingen 7
l3p [VERKOCHT] ASUS Laser Gaming Muis GX800, Zwart Verkocht 5
L Carbon muis Gallery & Build Logs 5
P [IN-ACTIVE] Switch voor monitor/ muis en keyboard op 2 pc`s te gebruiken Gevonden 5
olympus windows reinstal muis werkt niet meer. Problemen & Oplossingen 1
l3p Mionix Naos 5000 (Muis) HighFlow Product Reviews 18
Dustyrick Nieuwe muis, LINKSHANDIG, welke? Hardware & Software 6
MrGiorgio R.A.T.7 Gaming muis HighFlow Product Reviews 17
MonsterEnergy Welke muis en toetsenbord? HELP! Hardware & Software 21
The_Saviour# Nieuwe Game-Muis Gaming 21
Vannos Muis cruisor zit hoger Hardware & Software 2
Homienator [Muis] Roccat Kone, licht/LED blijft aan als PC uit staat Problemen & Oplossingen 5
V muis mod Cases en Modding 18
R 2pc's 1beeld/muis/toets Hardware & Software 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan