Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Voor zover ik weet is deze kast alleen te krijgen met het koelsysteem, maar als jij iets weet dat ik niet weet hoor ik het graag. Misschien doel je op de GT1000 ipv de LQ1000, maar deze ziet er anders uit en heeft 2 luidruchtige fan's in het voorpaneel.

edit: Verder heb ik zo'n beetje alles bekeken wat er op dit moment aan kasten te koop is, en vind ik maar weinig mooi. Lian Li komt wel dicht in de buurt van mijn wensen met een aantal producten, maar is het ook toch net niet. Puur een kwestie van smaak.

Ik kwam trouwens wel een interessante mod tegen van een omgebouwde Lian Li kast met waterkoeling. Een engelse website bood deze aan voor ongeveer 350 euro. Ik ben er alleen wel redelijk zeker van dat die kast een stuk luidruchtiger is als de Zalman, en wederom, ik vind de Zalman gewoon veel en veel mooier.

edit2: het was een Amerikaanse site, geen Engelse. Deze bedoelde ik:

http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=262&products_id=20522&zenid=5aa528dd4bc56d027859cf1c0d09961c

Terug
Bovenaan