• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noob into modding paar vraagjes

nigelltjee

New member
Hallo,

Sindskort heb ik mijn pc qua specs helemaal naar behoren.
Mijn huidige case is de bitfenix ronin maar deze ga ik vervangen door de corsair 750D
Nu heb ik een paar kleine vraagjes voor mods met deze kast.

Ik wil het frame graag spuiten. Heeft iemand misschien ervaring met de kast die weet of hij makkelijk uit elkaar te halen is ?
En welke verf zou ik hiervoor nodig moeten hebben ??? Misschien tips hoe ik hem het best kan schuren afplakken of waar ik op moet letten.

Ook had ik het idee om een soort cover voor de voeding te maken ! Ik had gelezen op andere fora dat dit vaak gedaan word met acryl en dat het dan word gebogen met hitte. Is dit een goede oplossing ? Zo ja is dit dan ook makkelijk te zagen en in te boren ? Ik wilde graag van highflow een acryl plaat halen de zwarte of witte. En is het acryl ook makkelijk te spuiten ?

Ook wilde ik mijn corsair h55 vervangen door de h100i weten jullie misschien ook hoe ik de radiator hiervoor het best kan spuiten ? Ik zat te denken ( voor heel de kast ) aan een wit met gif (razer) groen interieur

Groet
Nigelltjee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, hoe de kast in mekaar zit dat weet ik niet, zal wel met popnagels zijn denk ik en qua schuren moet je grofte 400 of 500 nemen zodat het mat word.Je kunt de onderdelen wegbrengen naar een spuiterrij, of je doet dat zelf met een spuitbus, ik gebruik action spuitbussen en werken prima.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Totale noob, deep dive, help aub. Handleidingen en Installatie Tips 11
P Phanteks/EKWB/Hardline loop (noob) Waterkoeling 5
T 7870 crossfire watercooling NOOB Waterkoeling 16
Sw333t SLI Noob vragen NVIDIA 31
D noob betreffende watercooling:P Advies Waterkoeling Setup 19
corecrusher Waterkoeling noob vraagt hulp ivm aanschaf WC set Advies Waterkoeling Setup 3
F complete noob vraagt om hulp ! Advies Waterkoeling Setup 1
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
I Tips voor inbouw Haf 932 im really a noob in deze dingen Handleidingen en Installatie Tips 8
OhTheAgony Noob Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23
N PC-noob's project:) Gallery & Build Logs 142
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D modding als werk? Cases en Modding 6
Zwelgje Parvum Systems - MODDING CUBE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
SynthaxBE Darkside modding (UV LED strips etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
l3p [IN-ACTIVE] Compleet BitFenix Alchemy Premium modding series pakket Verkocht 4
Sw333t Modding -> SATA connectors HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Flenkie - Frank de Vrijer - HAF 922 WC + Modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
DannyKiers Help een newbie bekend worden met waterkoeling en modding Advies Waterkoeling Setup 14
T Obsidian 800D modding Cases en Modding 7
brinkdinges [CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding Verkocht 65
D Cooler Master Cosmos s modding Cases en Modding 4
P biohazard modding materiaal Cases en Modding 3
rubbergun wat dingen voor modding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Quadcore Dremel Techniques For Case Modding (Videos!) Handleidingen en Installatie Tips 18
Robin HAF932 Modding Cases en Modding 38
ShaquilleMoreno Extreme modding Algemene Discussies 11
hung molex modding kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
M Paar vraagjes m.b.t. res + pomp (DCP 4.0) Waterkoeling 0
canonchiel [IN-ACTIVE] 13MM (1/2) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (7 stuks) Verkocht 0
E paar vraagjes voor mijn eerste set Advies Waterkoeling Setup 14
D Paar vraagjes slangdikte 3/8":1/2" of 3/8":5/8" , Koolance cov-rp450 Waterkoeling 5
dopestuff paar spulletjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
blingbling Paar kleine vraagjes. Waterkoeling 25
S Beginner Watercooling! Hulp nodig op paar vragen Advies Waterkoeling Setup 37
F Paar vragen over Watercooling ( first timer) Waterkoeling 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan