Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
*Update*Jeej eindelijk 1 van de 3 pakketjes gekregen, namelijk het bijbestelde sleeve:ik liep tegen een probleem aan namelijk de sata connectors waren gesmolten en aangezien ik geen krimptool heb, had ik het met de soldeerbout gedaan (leuk voor 2e keer solderen in het leven)maar uiteindelijk toch kunnen sleeven, (de connectoren worden vervangen zodra pakketje highflow binnenkomt)Resultaat:Maar helaas ik liep tegen nog 2 problemen aan, namelijk het kabelgat was te klein :eusa_wall: stom had ik kunnen weten, en het 2e probleem de behuizing van de voeding had krassen opgelopen dus dat word het weekend weer spuitbussen halen.dus tot de volgende update.
*Update*
Jeej eindelijk 1 van de 3 pakketjes gekregen, namelijk het bijbestelde sleeve:
ik liep tegen een probleem aan namelijk de sata connectors waren gesmolten en aangezien ik geen krimptool heb, had ik het met de soldeerbout gedaan (leuk voor 2e keer solderen in het leven)
maar uiteindelijk toch kunnen sleeven, (de connectoren worden vervangen zodra pakketje highflow binnenkomt)
Resultaat:
Maar helaas ik liep tegen nog 2 problemen aan, namelijk het kabelgat was te klein :eusa_wall: stom had ik kunnen weten, en het 2e probleem de behuizing van de voeding had krassen opgelopen dus dat word het weekend weer spuitbussen halen.
dus tot de volgende update.