• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noiz³ by z999

Dankje, ik weet het. Ook al wilden we het beiden, het blijft een bittere pil. Komende tijd zal ik me in ieder geval erg zuur voelen. Hoort erbij en gaat vanzelf weer over.

De kans is in ieder geval erg groot dat ik de woning mag houden, inclusief inboedel. Over een week een gesprek bij de bank, dan krijg ik uitsluitsel.

Het is gelukkig allemaal weer goed gekomen! Ik heb echter wat weinig tijd nu omdat ik bezig ben een bedrijfje op te zetten. Hierdoor moet mijn gear tijdelijk in een rack mounted kast. Hiervoor heb ik een lian li van iemand over genomen. ( Lian Li PC-C32B (Zwart) prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch )

Hier alvast een teaser:

pcnu.jpg

Dit houd NIET in dat ik de fractal kast aan de kant zet, sterker nog, dit geeft mij de mogelijkheid hem rustig aan te passen zonder dat de hardware er in zit.

Oftewel, dit verhaal gaat verder ;)

Aangezien ik het toch te druk heb met het opzetten van 't bedrijfje ( Utopia Mastering - Soon a new website will launch ) gaat dit een van de laatste updates worden. Hou het alsnog in de gaten, als het af is gaat er weer een wedstrijd komen waarmee ik dingen verloot.

De LianLi zal ik toch moeten gebruiken aangezien het in rack formaat it. Ik heb in de studio enkel racks dus dit komt goed uit. Zeker als ie bovenin zit met een venster, mhmhm, idee!

Eerst maar es de binnenkant opnieuw sorteren:

WP_000249.jpg

Beter zo, vervolgens maar ff volgooien met koelvloeistof :)

WP_000245.jpg

Daarna een venster maken in de LianLi...

WP_000262.jpg

Hij moet dus nog afgewerkt worden zoals je ziet, dit komt later. Ook het venster moet nog op maat gemaakt worden, heb hier een hele fraaie lexaanplaat voor aangeschaft. Ik zit nog te denken of ik niet een logo er in kan graveren waar licht doorkomt. Als iemand iets leuks kan verzinnen of maken met photoshop post 't maar / stuur 't op via pb. Zal geweldig zijn :)

Dank voor 't lezen allen!

25 november bestelt, gister pas aangekomen..... Bedankt Car Fantasy! En vooral omdat ze ook nog eens vergeten waren de beloofde extra artikelen mee te leveren.

Enfin:

WP_000369_zps4383ba64.jpg

Cherry met metallic flakes erin. Jammer dat ze niet écht te zien zijn, maargoed de kleur zelf is al erg fraai :)

kijken of ik dit jaar nog tijd vind om het te gaan plakken, dan begin ik tegen het einde aan te lopen van de build :(

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
z999 Rob - z999 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan