- Wat is jouw budget?
nog niet bepaald ik zet hier een stip op zodra ik wat meer weet over waterkoeling en de kosten voor wat je krijgt
- Wat is jouw hardware?
nog geen ben van plan deze binnenkort aan te schaffen en mijn eigen pc te bouwen
- Welke behuizing heb je?'
ook nog geen
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
alles wat gekoeld moet worden in de computer(mits dit mogelijk is)
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
met name om de stilte en overclocken
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
maakt niet uit het liefst in de case maar als ik er meerdere nodig heb(heb zoiets gelezen) kan het ook erbuiten
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
heeft iemand een paar tips voor mij qau waterkoeling en wat voor pc ik binnenkort ga aanschaffen en of dit samen kan met waterkoeling ik zat zelf te denken voor proccesor intel core i7 2700k,of de amd 8150 fx(Hoorde ik veel goeds over) maar het gaat vooral over of ik alles wat ik ga kopen voor de pc met waterkoeling kan koelen
nog niet bepaald ik zet hier een stip op zodra ik wat meer weet over waterkoeling en de kosten voor wat je krijgt
- Wat is jouw hardware?
nog geen ben van plan deze binnenkort aan te schaffen en mijn eigen pc te bouwen
- Welke behuizing heb je?'
ook nog geen
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
alles wat gekoeld moet worden in de computer(mits dit mogelijk is)
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
met name om de stilte en overclocken
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
maakt niet uit het liefst in de case maar als ik er meerdere nodig heb(heb zoiets gelezen) kan het ook erbuiten
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
heeft iemand een paar tips voor mij qau waterkoeling en wat voor pc ik binnenkort ga aanschaffen en of dit samen kan met waterkoeling ik zat zelf te denken voor proccesor intel core i7 2700k,of de amd 8150 fx(Hoorde ik veel goeds over) maar het gaat vooral over of ik alles wat ik ga kopen voor de pc met waterkoeling kan koelen