Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de eerste is klaar met... ben niet echt te vreden met het spuitwerk van me... ook niet zi met de verf...
had nog een bus met primotip hittebestedige verf liggen, maar dat word niet zo mooi op een fan... en op de bladen een beetje lelijk op de randen...
deze fan ratelde voor dat ik er aan begon een beetje....dat is nu weg:003:
ziet er wel gode uit hoor ik kad alleen de bladen een ander kleurtje gegeven.. wit bijv.;p of witte behuizing met zwarte blades zo ziet ie er niet echt speciaal meer uit mja boeiend gaat om prestatie en zwarte fan met ledjes is wel enorm geil
over de kleur van de bladen ben ik nog aan het denk....op zich wil ik alles zwart hebben maar ze worden wel een beetje saai zo... misschien wel wit ofzo... eerst maar ff kijken wat de leds gaan doen....
Heb vandaag een andere Noctua gespoten... deze keer een zwart frame met witte bladen..
Ik had bij de Action spuitbussen gekocht voor 2 euro per stuk en wilde het eerst eens uit proberen op 1 want als het k*t verf is wilde ik al mijn fans vernaggelen...
Hier het resultaat van de eerste:
Ik vind het wel mooi geworden dus de rest gebeurt nu ook morgen:001:
Is erg mooi geworden moet ik zeggen.
Maar zou het niet mogelijk zijn om een soort van kopie of afdruk te maken van de bladen, om bijvoorbeeld een transparante (lees led) versie te maken?
om de bladen na te maken lijkt me erg moeilijk... wel heb ik in de andere fan die ik eerder al een x gespoten had alvast gaten geboort voor 5mm leds... is er alleen nog niet van gekomen, moet nog van die dunne kabel daar voor halen.